پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

من و دلبندم

تولد آریا مهر عزیز

1392/5/11 17:26
نویسنده : مامی مائده
2,246 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز تولد آریا مهر عزیز بود یکی از دوستای نی نی سایتی، ما هم رفتیم و خیلییییییییییییییی بهمون خوش گذشت.

اولین قرار نی نی سایتی ای که ما هم توش شرکت کرده بودیم برمیگرده به خرداد سال پیش خیلی دوست داشتم دوباره دوستامو از نزدیک ببینم تا بالاخره قسمت شد و رفتیم منزل سهیلا جون و کلی بهش زحمت دادیم.

انتظارم این بود که وقتی از در وارد بشیم تو بچسبی به من و نق نقاتو شروع کنی ولی برعکسسسس تا وارد شدیم رفتی پیش نی نی ها و با اسباب بازیا مشغول شدی من که کلی تعجب کردم و البته خوشحالللل نیشخند

ایشالا روزی برسه که اریا خودش دعوتتون کنه تولد و دیگه نیازی نباشه ما مامانا همراهتون بیایم نیشخند

عکسها در ادامه مطلب

 

 از راست بنیا لیانا نیوشا پرنیا پرتو

1

اونی که از همتون بزرگتره و کلاه سرشه اریاس

2

3

اونی هم که دو دستی افتاده رو کیک ارتاس داداش اریا نیشخند

4

هانای تپل مپل خوردنیییی که اول ورودش کلی گریه کرد ولی بعدش خوب شد

5

6

بنیتا و مشکات دوست داشتنی

7

معلوم نیست حق تقدم با کیه نیشخند

7

آرتا اخموشم قشنگهههه قلب

8

مشکات میخواد سوار شه ولی تو بلند نمیشی

9

ماشالا از خوراکی هم که غافل نمی شدی نیشخند

10

 11

اون که پشتش به دوربینه آرتینه و پارمیدا که از شماها بزرگتره

12

وانیا خانم گل که از دستت شاکی شده

13

این چه وضعه تاب سوار شدنه؟ متفکر

14

موقع برگشت تو ماشین متوجه شدم که دستاتو  یه مقدار از لبتو ماژیکی کردی نیشخند

14

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

خاله عارفه
11 مرداد 92 21:51
وای پس معلومه کلی بهتون خوش گذشته عزیز دلم کلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دلم برات تنگ شده خاله جون. زودی بیا خونمون
روشا.. مامان ساینا
12 مرداد 92 8:39
حسابی ترکوندینااااااااااا
وروجکای شیطون....
همه تونو میدوستم
بیشتر عاشق اون عکس تابت شدم

ببینم قسمت میشه یه روز من و ساینا بیایم تولد نی نی های آبانی....


چرا نشه شما هم تشریف بیارین
خانمی
13 مرداد 92 18:38
بزرگ شدن میخوان با هم برن پارتی خخخخخخخخخخخخخخ
hodeys
14 مرداد 92 15:05
ماشاله به پرنیا خنوم که اینقدر بزرگ شده دیگه خودش میزه با بقیه بازی و شادی :دی
نیر
16 مرداد 92 0:15
همیشه به تولد چه تولد خوشگلی بود چقدر اسباب بازییییییییی پیرهنت خیلی خوش رنگه بوسسسسسسسسسس
مامان پارمیدا
16 مرداد 92 13:50
چه دخملی نازی . تاب سواریت منو کشته . انشالله همیشه به جشن و شادی. به وب دختر منم سر بزنید .
مریم مامان مهرزاد
16 مرداد 92 15:07
موش کوچولو .خیلی نازی عزیزم .ایشالله تولد خودت .که ما هم نزدیکیم بیایم
صبا مامان نیوشا
16 مرداد 92 17:52
فکر کن یه روزی آریا خودش اینهمه دخترو پسر رو دعوت کنه تولدش وای عزیز دلم خیلی با مزه بودی وقتی بخاطر پفک اونقدر جیغ زدی...خخخخخ
حنانه
21 مرداد 92 0:05
وای پرنیا جون هزار ماشالله چه موهای داری انشالله همیشه جشن وعروسی وشادی بری دختر کوچولو
صفورا مامان آوا
21 مرداد 92 8:53
واااااااای خدا چه عکسای باحالی گذاشتی از دست این عروسکا
این بار واقعا افتخار دادی اومدیااااا سعادتی نصیببمون شد


لطف داری عزیزم
نسترن بانو
21 مرداد 92 23:53
عزیز خاله مثل مامانش ماههه گل و مهربونه البته درجات دخملمون بیشتر از مامانشهههه