پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

من و دلبندم

21 ماهگی

1392/5/29 12:51
نویسنده : مامی مائده
1,319 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم 21 ماهگیت مبارککککککک هورا

خیلی شیرین زبون شدی تقریبا بیشتر کلمه های اسون رو میتونی تکرار کنی ولی با زبون خاص خودت نیشخند

مثلا به خیسه میگی جیشه به مژه میگی مچه به افتاد میگی اتاد به میمون میگی می می به تاب بازی میگی اباسی به خامه میگی امه، اینجا رو درست تلفظ میکنی، به کیانا و ملینا میگی آنا. یه جاییت درد کنه اونجا رو نشون میدی و میگی ددددرد ماچ

دو روز پشت سر هم یه سری کارای اداری بود که باید میرفتم انجام میدادم تو رو از صبح تا عصر میذاشتم خونه بابامحسن. مثل اینکه اونجا خیلی بهت خوش میگذره چون حتی یه بارم یاد من نکرده بودی نیشخند

 تو این ماهی که گذشت یه روز با دخترداییم اینا رفتیم دریاچه چیتگر تو هم کلی با ستایش بازی کردی البته خاله جونتم اومده بود و باعث شد بیشتر بهت خوش بگذره قلب

1

2

3

4

5

6

7

8

10

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

سحر مامان تانیا
29 مرداد 92 22:51
عزیزک من بیست و یک ماهگی ات مبارک، پرنیا جونم هر روز خوشگل تر از دیروز، مثل مامان ماهش


مرسی سحر جونم نظر لطفته
زهرا مامان مه سما
30 مرداد 92 0:30
ووووووووووووی بخورمت من چقدر اون عکسی که موش اب کشیده شده خوشگلههههههههههههه
شلاله
30 مرداد 92 16:13
جانننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننم خدایا این دخمل چقدر خواستنیه.مائده جونم واسش اسپند دود کن. ای جان چه خوشمزه تر شده خیس شده
نیر
30 مرداد 92 16:56
مبارکه خاله قربونت برم من با اون چشمای درشتت
خانمی
1 شهریور 92 9:20
وااااای خیلی با حال خیس شده موش موشی
hodeys
1 شهریور 92 14:12
قزبونت برم که اینقدر اب بازی رو دوست داری دختر ناز نازی
مامان آناهیتا
4 شهریور 92 17:27
عزیزم همیشه شاد باشی و خندون
کاکل زری یا ناز پریییی
8 شهریور 92 10:03
الهییییی ماهی کوچولو رو ببین خیس اب شدهههه چه شیرین زبون هم شده
مامان مهراد و مینا
8 شهریور 92 10:09
سلام مریم جون
دختر گلت که حسابی خوبه ......خودتم ایشالله که خوبی/

من همیشه از اون روزا که آدرس وبلاگ پرنیا جون رو بهم دادی وبلاگش رو می خوندم ولی نظر نمی گذاشتم ........حالا دیگه تصمیم گرفتم نظرم رو هم بنویسم

تو یکی از عکسا فکر کنم خودت و شوهرت اون دورا نشستی از حالت همیشه عاشقت فهمیدم ......من این حالتت رو خیلی دوست دارم آروم و عاشق

پرنیا هم که ماشالاش باشه خیلی نازه ....براش اسفند دود کن عزیزم
از راه دور می بوسمت

من وبلاگ پرنیا رو با اجازت اد کردم تو وبلاگ بچه هام


سلام من مریم نیستم مائده ام
تو هیچکدوم از عکسایی هم که تو وبلاگ پرنیا گذاشتم خودم و شوهرمم نیستیم حالا نمیدونم منظور شما کدوم عکس بوده
به هر حال ممنون که به وبلاگ دخترم سر میزنین
arezoo
8 شهریور 92 15:49
cheghad mah shody azizammmmmmm
خاله عارفه
9 شهریور 92 16:29
مامی وانیا
13 شهریور 92 0:24
وای خوشبحال پرنیا جون چه کیفی کرده مام رفتیم ولی از شانس ما اونروز برد ابنما سوخته بود روشنش نکردن ایشالاه همیشه خوش باشین
مامی وانیا
16 شهریور 92 0:25
من و وانیام روز دخترو به پرنیای عزیزمون تبریک میگیم