پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

من و دلبندم

27 ماهگی

1392/12/7 0:28
نویسنده : مامی مائده
1,895 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم. بالاخره بعد از یه غیبت طولانی اومدم تا دوباره برات بنویسم. خیلی خیلی معذرت میخوام که تو این مدت از وبلاگت غافل شدم اخه سرم خیلی شلوغ بود و بعدشم نمیدونستم اصلا از کجا شروع کنم نیشخند

الان دقیقا 2 سال و 3 ماهته دیگه واسه خودت خانمی شدی هزار ماشالا. کامل حرف میزنی. لغتارو خیلی سریع یاد میگیری و تکرار میکنی. دو سه باری برای از پوشک گرفتنت اقدام کردم ولی هر کدومو بیشتر از یه روز ادامه ندادم چون احساس میکنم هنوز امادگیشو نداری از طرفی هوا هم سرده نگران بودم سرما بخوری برای همین گذاشتم برای اواخر بهار.

غذا خوردنت هم یه روز خوبه یه روز نه ولی در مقایسه با گذشته خیلی بهتره

 با کمک کارتهای تراشه های الماس تا الان خوندن حدود 100 تا کلمه رو یاد گرفتی تشویق فکر نمیکردم اینقدر علاقه نشون بدی ولی هر روز ازم میخوای که کارتها رو بیارم و با هم بازی کنیم گاهی هم سی دیشو تماشا میکنی.

از کلمات میخوام و نمیخوام خیلی استفاده میکنی و منو گاهی روانی میکنی نیشخند خیلی لجباز شدی. دوست داری هر کاری که دلت میخواد انجام بدی ولی من در برابر بعضی کارات اصلا کوتاه نمیام.

چون خیلی وقته سر نزدم تعداد عکسهای این پست زیاد میشه پس تو ادامه مطلب واست میذارم

 

یه روز گیر دادی به لباسای تابستونیت منم تنت کردم و ازت عکس گرفتم. هر ژستی هم میگفتم میگرفتی. عاشق این عکساتم قلب

1

2

3

4

این خانمای قد و نیم قد بچه های دخترداییم هستن. ثمین، سما و سپینود که تو خیلی دوستشون داری. اون شب که خونشون مهمون بودیم حسابی بهت خوش گذشت و باهاشون بازی کردی

5

ایشون هم رفیق شفیقت ستایش خانم هستن. دختر اون یکی دخترداییم نیشخند

6

7

حدود دو ماه پیش (دقیقا یادم نیست چه روزی) خونه یکی از دوستای گلم (آزاده جون) دعوت بودیم بقیه بچه های نی نی سایتم بودن. خیلی خوش گذشت. ازت ممنونم ازاده جون قلب

ایشون رهام جونه که داره هلت میده

8زیر عروسک هانا گم شدی نیشخند

9

تو یکی دیگه از روزهای گذشته که یادم نیست چه روزی بود نیشخند دوست خوبم مژگان جون از اصفهان اومده بودن تهران یه روزشم تشریف اوردن کرج منزل ما با دختر گلش نیوشا جون

10

بعد از مدتهاااا یه برف حسابی بارید و ما هم تا تونستیم برف بازی کردیم. اولش میترسیدی پاتو بذاری تو برفا ولی کم کم خوشت اومد تا حدی که دیگه حاضر نبودی برگردیم خونه خنده

11

 اینجا با دقت تمام مشغول پاک کردن لاکهای منی

13

پس این غذا چی شد سرآشپززززززز نیشخند

14

15

16

جایی تو خونه نمونده که نرفته باشی نه؟

17

عاشق اینی که یکی موهاتو ببافه. اونروزم من خیلی ناشیانه موهاتو بافتم و تو ژست گرفتی ازت عکس بگیرم

18

 

20

 

21

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

hodeys
14 اسفند 92 1:38
خدا رو شکر آپ کردی ، دیگه داشتم نا امید میشدم جالبه که عاشقه بافت مو هست، منم عاشقه بافتنم :دی قربونش برم ، داره بزرگ میشه جوجه خانوم
مامی مائده
پاسخ
اره بالاخره اومدیم :-)
خاله عارفه
16 اسفند 92 13:47
چه عجب بالاخره یه سر زدی. خیلی دوست دارم عشقم عاشق اون عکساتم با اون ژستات
زهرا مامان مه سما
17 اسفند 92 12:04
وای که دلم وا شد با عکسا مردم از بس اومدم هیچ خبری نبود دلم براش تنگ شده بود
مامان محمد پارسا
21 اسفند 92 21:48
سلام عزیزم با تاخیر 27 ماهگیت مبارک انشاالله همیشه سلامت باشی گل خاله
مینا
24 اسفند 92 14:29
خدا حفظت کنه گلم، چقدر خوشگل و خانم شدی
مریم مامان پندار
11 اردیبهشت 93 14:48
وای خدا چه خانومی شده واسه خودش من نت نداشتم وگرنه زودنر می اومدم عزیزم ببوس پرنیا رو
مامانی ارمیا وروجک
11 اردیبهشت 93 19:44
جوووووووونم چه ژست های نازی میگیره!
شلاله
23 اردیبهشت 93 1:55
جانننننننننم دلم برات یه ذره شده بود.رو به روز خوشگلتر میشی عزیزم.ماءده جون شبیه خودته؟
مامی مائده
پاسخ
همه میگن اره شبیه خودمه
مامان و بابای سورنا
7 خرداد 93 4:55
سلام به ما هم سربزنید.
آني
20 خرداد 93 8:49
ماشالا ماشالا به دختر خانم خوشگل ما مايده جون به از من نباشه! بازم فكر كنم خيلي وقته آپ نكردي منتظر عكساي خوشگل خانم هستم
هنرمند
30 خرداد 93 18:25
سلام استاد ارجمند مطالب بسیار متنوع و زیبایی داری ....می پسندم با افتخار در خدمتم
مامان و بابای سورنا
24 تیر 93 19:52
سلام، وبلاگ قشنگی دارید ،خدا کوچولوتونو حفظ بکنه، به ما هم سربزنید.