پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

من و دلبندم

20 ماهگی

1392/5/7 23:09
نویسنده : مامی مائده
1,300 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان ماچ

با کلی تاخیر بیست ماهگیت مبارک قلب

جدیدا هر جا میریم مهمونی یکی دو دقیقه نگذشته بهونه میگیری و هی میگی دد دد دوست نداری تو خونه باشی دلت میخواد همه اش در حال گردش و پارک رفتن باشی مگر اینکه خونه ای که میریم جدید باشه و همه چیز واست تازگی داشته باشه در این صورت بعد از یکی دو ساعت دد دد گفتنت شروع میشه نیشخند

دو هفته پیشم بابایی رو مهمون کردم به یه رستوران ایتالیایی قبلش چون میدونستم تو اینجور محیطا چیکار میکنی بهش گفتم پرنیا رو بذاریم پیش مامانم اینا خودمون با خیال راحت بشینیم حال کنیم ولی قبول نکرد گفت بدون تو مزه نمیده خلاصه بردیمت ولی ای کاش که نمیبردیم نیشخند اولش خوب بودی یواش یواش شروع کردی به چیزای رو میز دست زدی اینو میگرفتم اونو برمیداشتی اونو میگرفتم اینو برمیداشتی رو صندلیت بند نمیشدی هی تکونش میدادی وسط غذا خوردنم شروع کردی به دد دد گفتن و دیگه اروم نشدی به علی گفتم بفرما وقتی میگم نیاریمش واسه همین کاراشه اونم گفت حالا من یه چیزی گفتم تو چرا گوش کردی!!! خنده خلاصه اینکه بابایی غذاشو نصفه ول کرد و شما رو برد دم در بعد که من غذام تموم شد اومدم تو رو گرفتم و بابا رفت ادامه داد (مثلا رفته بودیم با هم غذا بخوریم) میبینی چه بساطی داریم با تو نیشخند به خاطر همین کارات بیشتر ترجیح میدیم واسه بیرون غذا خوردن بریم رستوران سنتی تو یه فضای باز که تو واسه خودت مشغول باشی.

حرف زدنت روز به روز بهتر میشه تقریبا هر چی رو که بهت بگیم تکرار میکنی ولی هنوز جمله بندی یاد نگرفتی.

کلمه هایی که یادم میاد ایناس

برو

این چیه = ای شیه (لری میگی) خنده

چی بود

یه جاییت که درد میگیره میگی درد و محلشو نشون میدی

در جواب بعضی حرفامون میگی نه بابا که بعدش ادم میخواد درسته قورتت بده چون خیلی باحال میگییییییی

عکس = اسسس. با عکسات یه کلیپ درست کردم و اهنگ شاد روش گذاشتم خیلی خوشت میاد روزی چند بار مجبورمون میکنی اونو واست بذاریم هربارم همچین بهش زل میزنی انگار اولین بارته میبینی ههههه هر عکسی هم که عوض میشه هی میگی من من

عمو = عمی

حموم = حمی

 نیست = نییییی

 سرسره= لٌلُله

بازی

خیلی چیزای دیگه که الان یادم نمیاد

معمولا تی وی و دستگاه پخشو از روی خودش خاموش روشن میکنیم چون به خاطر توی وروجک کنترلا زیاد در دسترس نیست تو هم یاد گرفتی و هر موقع میخوایم بریم بیرون یا حموم بدون اینکه بهت بگم سریع میدوی میری از همونجا خاموششون میکنی قربونت بشم من الهییییییییییی

برنامه عمو پورنگو خیلی دوست داری ولی اوایل وقتی سلطان و پهلوون پنبه رو میدیدی میترسیدی میگفتی بره یعنی برن ولی الان دیگه ازشون نمیترسی

راستی از هفته پیشم بگم که اولین امپول زندگیتو تجربه کردی. اخر شب بود که دیدم تب داری بابایی هم هنوز از سر کار نیومده بود پاشویه ات کردم استامینوفن هم میخواستم بهت بدم که اصلا نمیخوردی و خیلی لجبازی کردی میخواستم به زور بهت بدم که پرید تو حلقتو نزدیک بود خفه بشی (دیگه توبه کردم که هیچی رو به زور بهت ندم بخوری) بابایی که اومد بردیمت درمونگاه تشخیص سرماخوردگی داد خیلی دکتر بداخلاقی بود یه امپولم واست تجویز کرد که موقع زدنش جیگرم کباب شد. ولی خب خداروشکر بعد از اون تبت اومد پایین و فردا دیگه حالت خوبه خوب بود. اون شربتایی که برات نوشته بود همه اش الکی بود گرچه تو هم هیچ رغبتی به خوردنشون نشون ندادی.

 خب بریم سراغ عکسا

یه کاری که هر روز انجامش میدی اینه که بری سراغ کفشاتو همه رو به نوبت بپوشی و در بیاری

1

 2

عاااااشق هندونه ای اینو دستت گرفتی بیاری من برات قاچ کنم بخوری بهشم میگی نِنونه نیشخند

3

من به این مظلومی!

4

آخه به من میاد شیطون باشم؟

5

نه من از شما میپرسم، به من میاد شیطون باشمممم؟ نیشخند اون وخ این مامانم هی به من میگه شیطون

6

قلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچ

7

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

صبا مامان نیوشا
8 مرداد 92 15:25
ماشالله به این دختر نانازززززززززززززززز قورتت بدم درسته خاله ای
النا
8 مرداد 92 16:53
سلام ملیساجون خیلی نازه خدا براتون حفظش کنه
با اجازه لینک شدید


ملیسا کیه؟
mamane Ali
8 مرداد 92 19:01
20 ماهگیت مبارک پرنیا جوننی.. قربون شیرین زبونیات که مثل ننونه شیرینههههه هزارتا میبوسمت
خاله عارفه
8 مرداد 92 23:36
قربون تو بشم خاله جون واییییییییی خدا اون عکسه که هندونه دستشه خیلی باحاله عجببببببببببب شیطون نیستی شیطونی از سر و پات میباره بچه شیطونک خاله خیلی دوست دارمممممممم
lمریم(مامان مهرزاد)
9 مرداد 92 0:21
چه نازه جیگر خانوم.ماشالله .20ماهگیت مبارک باشه
مریم مامان هانا
9 مرداد 92 10:11
وای عزیزمممممممم چقدر بزرگ شدییییییییییییییییییییییی من انگار 100 ساله تو وبت نیومدم... خوشگلم با اون موهای نانازت
زهرا مامان مه سما
9 مرداد 92 23:46
الهی من فدای بشم با اون شیطنتات هههههههههه
روشا.. مامان ساینا
10 مرداد 92 5:32
عزییییییییییییییییییییییییییییزم شیطون بلا............... 120 ساله شی خاله میبوسمت
خانمی
13 مرداد 92 18:36
عکسات تو حلقم
مائده(ني ني بوس)
17 مرداد 92 0:07
٢٠ ماهگيت مبارك خاله .ايشالا توي زندگيت هم نمره ات ٢٠ باشه
مامای پرنیا کوچولو
18 شهریور 92 14:42
سلام من عکس پرنیا جونو وقتی باردار بودم و مجله نی نی پلاس رو می خریدم تو مجه دیدم الان دخترم نه ماهشه و چون هنوز دندون در نیاورده داشتم تو اینترنت می گشتم که وبتونو دیدم و تا عکس دخمل خوشگلتونو دیدم شناختم فکر کنم یکی از دلایلی که اسم دخترمو پرنیا گذاشتم اینه که عکس پرنیا جون رو خیلی دوست داشتم بیشتر مطلباتونو خوندم عالی بود امیدوارم دختر نازت همیشه زیر سایه پدر و مادر و در پناه خدا باشه


سلام خانمی خیلی خوشحال شدم از نظری که گذاشتین, خیلی لطف دارین ایشالا دختر شما هم همیشه صحیح و سلامت باشه