پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

من و دلبندم

آش ویارونه

1390/4/16 21:02
نویسنده : مامی مائده
2,664 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدل مامانniniweblog.com

بالاخره فرصتی دست داد تا بیام واست بنویسم. میخوام از دیروز برات تعریف کنمniniweblog.com

مامان سهیلا چند وقتی بود که میخواست آش ویارونه واسم درست کنه و به این بهونه اقوام و دوستان دور هم جمع بشیم و چند ساعتی رو کنار هم خوش باشیم. ما هم دیدیم این روزا که اعیاد شعبانیه اس بهترین روزه و دست به کار شدیم و به دوستان خبر دادیم که روز چهارشنبه تشریف بیارن منزلمون به صرف شیرینی و میوه و آش رشته مخصوص مامان سهیلاniniweblog.com

خلاصه شما نیم وجبی باعث شدی که 20 نفر آدم دور هم جمع بشن niniweblog.com

میخوای بدونی کیا اومدن؟ میگم واست عزیز دلم. زن داییا و دخترداییا، ستایش کوچولو، مامان زهره، عمه زهرا و کیانا کوچولو، زن عمو مهرانه و ملینا کوچولو، خاله عارفه به اضافه چند تا از دوستان مامان سهیلا که منم خیلی باهاشون جورم، کلی خندیدیم، زدیم و رقصیدیم

 

niniweblog.com

مامان سهیلا یه لباس حاملگی واسه مامانی خریده بود که خیلی خوشگله و مامانی خیلی خوشش اومد، دستش درد نکنه قلب

 مهمونامون هم زحمت کشیده بودن و واسه مامانی تنقلات و خوراکیهایی که ممکنه یه خانم باردار هوس کنه با لباسای خوجل واسه شما، آورده بودن. دستشون درد نکنهniniweblog.com

 ببخشید گلم اگه دیروز خسته ات کردم، آخه مامانی دیروز خیلی کار کرد، گرچه مامان بزرگا هوامو خیلی داشتن ولی خب نمی شد هیچ کاری نکنم که niniweblog.com

یکشنبه هم قراره به امید خدا بریم سونوگرافی تا از سلامت و جنسیت شما باخبر بشیم. دل تو دلم نیست، دوست دارم زودتر اون روز برسه. دوستت دارم عشقمممممممممم niniweblog.com

حالا عکس لباسای خوشگلی که واست کادو اوردنو میذارم

 

 .

 

http://www.irupload.ir/images/ig7ribqtuueykw005xis.jpg

اینم از اسباب بازیه جیگر طلا که موزیکاله

http://www.irupload.ir/images/fi5ptadrjt8w8rw7xr.jpg

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

بهاره
16 تیر 90 18:39
میشه منم خاله نی نی باشم مائده؟ قفون لباس کوشولوش


چرا نمیشه عزیز دلم، نی نیه من شانس بزرگی آورده که خاله خوبی مثل تو داره گلم.
مریم مامان پینگیل
16 تیر 90 23:45
سلام عزیزم خوبی؟
میبینم که حسابی خوش گذشته . کاش منم فامیلام اینجا بودن برام از اینکارا میکردن. جای منم آش میخوردی. لباسای نی نی گل هم قشنگن. مبارک باشه . راستی من میگم نی نی پسره کاکل زریه. حالا ببینیم حدسم درسته یا نه جیییییییییییییگر



قربونت برم عزیزم، خیلی دوست دارم همه شما دوستای نی نی سایتیمو از نزدیک ببینم ولی حیف که راهمون دوره.
سحر
18 تیر 90 10:19
مائده جونم امیدوارم زودتر نی نی رو ملاقات کنی و ما رو از بی خبری در بیاری بوس
مریم مامان پینگیل
18 تیر 90 10:42
این که غصه نداره آی دی یاهوتو برام بفرست ادد کنم من وبکم دارم میبینمت تازه وقتی بیام تهران قرار میزاریم همدیگرو میبینیم


ايول فكر خوبيه، الان واست اس ام اس ميكنم
مامان ابوالفضل
18 تیر 90 11:20
سلاممممممممممم، مبارکه عزیزم
مبارکه کوچولو هم باشه
تا حالا از آش ویارونه چیزی نشنیده بودم جالب بود برام
هدیه ها هم خیلی عالین ایشاالله به سلامتی بدنیا بیاد و ازشون استفاده کنه


قربونت
منا مامان فینگیلی
18 تیر 90 13:33
سلام عزیزم
ایشالا نی نی هرچی باشه صحیح و سالم باشه و تو هم همیشه خوب و سالم باشی
زوده زود بیا خبرم کن نی نیت چیه باش؟
من امروز میرم دکتر اینجا هوا خیلی گرمه شاید از دکتر بخوام چند روزی را واسم استعلاجی بنویسه نیام سر کار خیلی اذیت میشم تو گرمای 60 درجه اهواز!
راستی شما کدوم شهر هستید؟


مرسی عزیزم. چشم حتما. خوب کاری میکنی ما که کرجیم به زور گرما رو تحمل میکنیم چه برسه به شما.


مامان نازنين
18 تیر 90 17:14
سلام مبارك باشه عزيزم ايشالله بري سونو حال كوچولوت خوب باشه و جنسيتش معلوم اخه من تا 9 ماهگيم معلوم نبود

چه جالب. مرسی عزیزم
آرزو
18 تیر 90 17:31
سلام مايده و نينيا
اميدواريم منو ني ني هميشه بهتون خوش بگذره لباسهاي نيني هم مباركه بي صبرانه منتظرم فردا بياي جنسيت نينيا رو بگي


سلام آرزو جون، چشم ولی چرا نینیا؟ یه دونه اس به خدا
خاله زهرا مامان مه سما
18 تیر 90 20:47
وای مائده جون چه لباس های نازی اوردن مبارکش باشه


مرسی عزیزم
خاله زهرا مامان مه سما
18 تیر 90 20:48
یادم رفت بگم من حدس میزنم نی نی پسر باشه شمبول طلا


خیلیا حدس میزنن پسر باشه، حالا فردا ببینیم حق با اکثریته یا نه
مامان ماني
19 تیر 90 13:38
خيلي خوشگل وسايل ني ني تون ..... شاد و تندرست باشيد .....
مروارید مامان آوا
4 مرداد 90 20:42
واااااای چه سرهمی های قشنگی مبارکش باشهههههه