پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

من و دلبندم

کاکل زری یا نازپری

1390/4/19 14:21
نویسنده : مامی مائده
716 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

بالاخره انتظارها به سر رسید و امروز من و بابا علی و مامان سهیلا راهی سونوگرافی شدیم.

با اینکه از قبل برای ساعت 9 وقت گرفته بودم ولی باز یه نیم ساعتی معطل شدیم و برای من انگار چند ساعت گذشت و دیگه کم کم داشتم کلافه میشدم که اسممونو صدا کردن بریم داخل.

اقای دکتر صبوری با روی باز ازمون استقبال کرد و مشغول به کار شد.  خیلی دکتر خوش اخلاق و مهربونی بود و هر چی که تو مانیتور میدید نشون من و بابایی هم میداد همراه با توضیح.

جیگر طلای مامان روی شکمش خوابیده بود و دست و پاشو جمع کرده بود زیرش وای که چقد دل مامانی رو بردی توووووووووووو. ستون فقراتت کاملا مشخص بود همچنین سر و اون پاهای کوشولوت که الهی مامان فداشون بشه قلبتم نشونمون داد که تالاپ و تولوپ میکرد

ولی هرچی منتظرم موندیم که دکتر جسیتت رو بگه چیزی نگفت. گفتش که تا وقتی مطمئن نشم نمیگم. این نی نیه شما خیلی باحیاس و فعلا چیزی مشخص نیست. خلاصه یه 10 دقیقه ای همه جای شما رو بررسی کرد و گفتش که خداروشکر همه چی خوبه و نی نیه شما سالمه سالمه. 

بعدش به من گفت که به پهلو بخوابم و یه مقدار بیشتر روی شکمم فشار داد که مامانی خیلی دردش گرفت ولی تحمل کردم تا دکتر کارشو بکنه و اخرش گفتتتتتتتتتتتتتت حدس میزنین چی باشه؟ متفکر

بعد من و بابایی به هم نگاه کردیم و باهم گفتیم پسر (چون خیلی از اطرافیان گفته بودن که پسره) بعد دکتر گفت اشکال نداره یه بار دیگه حدس بزنین و یه دفعه بلند گفتیم دخترهههههههههههههههه؟

گفت افرین که تو بار دوم حدس زدین

وای دخملکم نمیدونی چقد خوشحال شدیم، گفتم دکتر مطمئنین دیگه گفت بلهههههههه دختره

خلاصه اینکه دکتر واسمون ارزوی سلامتی کرد و ما با خوشحالی تموم اومدیم بیرون و خبرو به مامان سهیلا دادیم (متاسفانه دکتر نذاشت مامان بزرگت بیاد تو چون یه همراه بیشتر قبول نمیکردناراحت)

حالا دیگه وقتشه که به اتاق دخملی برسیمو بهش سروسامونی بدیم اخ جووووووووون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (23)

زهرا مامان مه سما
19 تیر 90 16:12
مبارک باش ایشالله قدمش خوش یمین باشه من خیلی خوشحال شدم


مرسی عزیزم.
مامان آرین
19 تیر 90 18:16
مبارک باشه
آرزو
19 تیر 90 23:41
سلام مايده جونننننننننننننن
واي ي ي چقدر خوشحال شدم مباركت باشه عزيزم


مرسي گلم
کاکل زری یا ناز پری
20 تیر 90 10:39
مبارکههههههههههههههه خیلی خوشحال شدم عزیزم انشالله به سلامتی دنیا بیاد انشالله خوش قدم باشه و به زندگی تون نشاط همیشگی ببخشه


مرسي عزيزم. بي اجازه ات يه كپي برداري هم از عنوان وبلاگت كردم ببخشيد
مریم مامان پینگیل
20 تیر 90 12:09
سلام با ان که زود تر از همه متوجه جنسیت نی نی شدم انگا راخر همه اومدم نظر بدم شرمنده
امروز دیر بلند شدم نی نی گل خوشحالم که مامانی رو خوشحال کردی زود زود دنیا بیا
مبارک مامان و بابا


مرسي مريم جونم
سحر
20 تیر 90 12:30
سلاک مائده جونم

مبارکه مبارکه

ای جون یه دخمل ناز و جیگر که همدم مامانشه

حالا زود زود اسم این شهزاده رویایی رو به ما بگو
بوس هوارتااااااااااااااااااااااا


مرسی گلم. اسمشم به موقع اش میام میگم
مامان ابوالفضل
21 تیر 90 16:18
سلاممممممممممممممممممممم
وای مائده جون خیلی برات خوشحالم
خدا رو 100 هزار مرتبه شکر که همه چیز مرتبه همشهری
ایشاالله که گل دخترت صحیح و سلامت بیاد توی بغلت
حالا باید منتظر اسم خانوم خانوما باشیم
به سلامتی
به بابایی هم تبریک بگو


مرسی عزیزم.
faeqeh
22 تیر 90 1:02
سلام مبارک باشه پس نینی یه نازپریه
زهرا مامان مه سما
24 تیر 90 23:30
مائده جون چرا دیر به دیر وب نی نی را به روز میکنی


اخه هنوز چیز خاصی پیش نیومده که بیام بنویسم. این سه روزم مسافرت بودم ولی در اینده ایشالا دست پر میام
رایین
26 تیر 90 15:08
مبارک باشه به خاطر اینکه دختر بیشتر خوشحال شدم.


ممنونم.
منا مامان فینگیلی
27 تیر 90 9:28
سلااااااام
هوووورا دوست جون فینگیلی من دخمله!
چه دوستای خوبی بشن واسه هم این دخملای ما
مبارکه عزیزم مبارکه دختر رحمته مامانی قدر این رحمت خدایی را بدون
بگو ببینم حالا این پرنسس کوچولوی ما رو چی میخوای صدا بزنی منکه هنوز نتونستم یه اسم قشنگ انتخاب کنم آخه انتخاب اسم واسه دختر خیلی سخته!!!!


سلام مرسی عزیزم. اسمش پرنیاس گلم
سحر
27 تیر 90 19:34
سلام کجایی چرا آپ نمیکنی پوکیدم انقدر اومدم و خبری نبود؟؟؟
دانيال
28 تیر 90 13:24
سلام خاله جوني سلام ماماني آينده راستي وبلاگ قشنگي داريد به من راي ميديد ؟ كدم 67 هست اگر كه اجازه بديد لينكتون مي كنم با احترام دن دني
ترنم
28 تیر 90 13:55
مباركه عزيزم. خدا حفظش كنه...

منم وقتي فهميدم دخملي تو شكم دارم توي آسمونا سير ميكردم. خيلي خيلي دوستش دارم


مرسی عزیزم.
منا مامان فینگیلی
29 تیر 90 10:52
سلام مائده جون
کجایی خانمی ؟10 رز غیبت خوردی اینجا که!
وای منم اسم پرنیا را دوست دارم قشنگه
دخمل گلمون چطوره؟


به زودی دست پر میام. خوبه جدیدا شیطون شده
سحر
29 تیر 90 11:02
سلام مائده جونم به کمکت نیاز دارم به ما سر بزن مرسی
مامان پریا
29 تیر 90 21:35
سلام خاله جون اسم من پریا است
اگه میشه لطف کن و منو به عنوان نی نی شگفت انگیز انتخاب کن تا فردا شب بیشتر وقت ندارم
کد من 58
آدرس وبلاگم هم
www.ghab-o-shishe.niniweblog.com
خوشحال می شم ببینمت



متاسفم عزیزم دیر گفتی، من رایمو دادم
دایی امیر
31 تیر 90 3:48
الهی خدا بهتون ببخشه آجی


مرسی
مامان مریم
31 تیر 90 19:37
مبارک باشه مائده جون عکس تخت و کمد پسملم و گذاشتم
الی
1 مرداد 90 19:34
lمبارکا باشه وای دخمل
انشاله خوش قدم باشه
http://www.sabteahval.ir/default.aspx?tabid=65
اینم ادرس ثبت احوال برای انتخاب اسم دخملی نانازتون
بوس


اسمش قبلا انتخاب شده ولی بازم ممنون.
مامان رها
3 مرداد 90 9:32
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدی عزیزم دقیقا درکت میکنم چه حالی شدی من هم موقعی که برا رها رفتم سونو و فهمیدم دختره چه حالی شدم از خوشحالی
خاله مریم
3 مرداد 90 11:26
چرا مطلب نمیزاری خانووووووم
منا مامان فینگیلی
3 مرداد 90 12:32
سلام مامان پرنیا
خوبی عزیزم؟پرنیا جون چطوره؟
کجایی؟ بیا و از نی نی مون بنویس
راستی پرنیا جون تکون تکون هم میخوره یا مثل فینیگلی من تنبله؟


اتفاقا الان اومدم که بنویسم. پرنیا که ماشالا خیلی شیطونی میکنه قربونش برم