پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

من و دلبندم

فكر و خيال

1390/4/2 12:50
نویسنده : مامی مائده
651 بازدید
اشتراک گذاری

  سلام عزيز دلم، چند روزيه كه ميخواستم بيام واست بنويسم ولي اين اينترنت خونه همه‌اش بازي درمياره، اعصاب نذاشته واسم.   

چند شب پيشا خواب ديدم كه دارم واست لباس خوجل موجل مي‌خرم. واي كه چقد ناز بودن ولي چون نميدونستم شما دخملي يا پسمل تو انتخاب رنگش مونده بودم.   

الان كه رفتم تو ماه 5 هنوز يه دونه چيزم واست نخريدم منتظرم تا جنسيتت معلوم بشه بعد شروع كنم. اخ كه چه روزايي در پيش خواهيم داشت من و بابايي. هر موقع ميرم تو اتاقت چند دقيقه اي ثابت مي ايستم و به در و ديوارش نگاه ميكنم و يه چيزايي رو تجسم ميكنم. مثلا ميگم كمدش اينجا باشه، تختش اونجا باشه، كاغذ ديواريش اين شكلي باشه و ...    

كلا روز و شبم شدي تو جيگرممممممممممممم.   

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان فرشته
2 تیر 90 14:28
سلام عزیز دلم خوبی ؟
ممنون از راهنماییت گلم حتماً زنگ می زنم
دوست جونم به محض اینکه متوجه شدی جنسیت چیه سریع خرید کن نگذار به ماههای آخر برسه
چون سنگین می شی و به چه کنم چه کنم مثل من می افتی
امیدوارم این 4 ماه باقیمونده هم به سلامتی و دل خوش تموم بشه و فرشته خوشگلتو بغل بگیری
بوسسسسسسسسسس


قربونت برم. آره حتما اينكارو ميكنم. اگه خدا بخواد دو هفته ديگه معلوم ميشه

كاكل زري يا نازپري
3 تیر 90 20:39
خوش به حال ني ني تون با اي مامان مهربون پيش ما بياين ما تازه رسيديم.
مریم مامان پینگیل
4 تیر 90 11:33
سلام عزیزم خوبی؟ منم همینطور تو اتاق میچرخم تا ببینم چجوری وسایل رو بچینم ان شالله به سلامتی نی نی گل دنیا بیاد گلم مرسی که به وبلاگ پینگیل سر میزنی
کاکل زری یا ناز پری
4 تیر 90 11:38
مرسی از محبتات. همیشه خوش باشی عزیزم برای اینکه احوال نی نی رو بپرسم زود زود میام
مامان الهام
5 تیر 90 7:37
سلام عزیزم
خدا رو شکر که خوبید
چرا نمیرید سونو؟
پس کی میخواید برید؟


19 تیر وقت سونو دارم.
سحر
5 تیر 90 10:28
سلام عزیزم امیدوارم نی نی توپولی سالم باشه دخمل یا پسملی بودن فرق نداره مرسی از همدردیت خانمم بوسسس
کاکل زری یا ناز پری
5 تیر 90 10:41
زود زود بیا برامون بنویس دیگه
ترنم
6 تیر 90 8:52
سلام گلم. عجب طاقتي داري من چهار ماهه كه بودم رفتم تعيين جنسيت! زودتر برو كه بتوني خريد كني. ماههاي آخر سنگين ميشي و نميتوني خريد كني عزيزم
sahar
7 تیر 90 13:25
salam maede joonam y pishnahad vasat daram man waimax irancell kharidam va kheili raziam roosh fekr kon boooos
مامان ابوالفضل
10 تیر 90 19:03
سلامممممممممممممم وای که چقدر این مامانا شبیه همن امیدوارم هر چی زودتر جنسیت نی نی معلوم بشه البته الان کلی وقت داری واسه خرید و چیدمان
دانيال
13 تیر 90 12:07
سلام من مامان دانيال هستم . خوشحال ميشم كه به سايت دانيال يه سري بزنيد متشكرم مامان مهربون
زهرا مامان مه سما
15 تیر 90 11:57
وای مائده جونم ایشالله که جنسیت معلوم شد بهترین و قشنگترین چیزهارا برای نی نی نازت بخری ناراحت نباش گلم


مرسي گلم
دانیال
16 تیر 90 17:08
ماماااااااااااااااااان
مائده به سایت مامان منم یه سر بزن

یه دکتر میشناسم که 3ماهگی جنسیت بچه رو تشخیص میده. خواهر من رفت پیشش بچش دختر درومد. تازه دکتره اسم بچه رو هم میگه اسم خوهر زادم آرنیکا میباشد


نه بابااااااا، فامیلیه بچه هم میتونه بگه؟