پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

من و دلبندم

روز بابایی

1390/3/25 18:38
نویسنده : مامی مائده
681 بازدید
اشتراک گذاری

دیدگانت از همیشه شاد تر

 شهر قلبت زنده و آباد تر

  غصه هایت دم به دم ای مهربان

 در گذر گاه زمان بر بادتر

علی عزیزم، همسر مهربانم و بابای آینده روزت مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک ماچ

کوچولومونم میخواد بهت تبریک بگه: بابایییییییییییی روزت مبااااااااااااارک

راستی اگه کوچولومون پسمل باشه روز اونم هست، میدونم که واسه خودش مرررررررررررردی میشه خنده قربونش برممممممممممممم الهیییییییییی

 

راستی من یه روز پیشواز اومدم، چون ممکنه فردا به نت دسترسی نداشته باشم لبخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان ابوالفضل
26 خرداد 90 14:02
سلام به مامانی و نی نی و بابایی
روز بابای نی نیه گل ما مبارک


سلام به روی ماهتون. مرسی از تبریکتون. (شعر گفتم)
نگار
26 خرداد 90 18:17
سلام دنبال یه تبریک به یه بابایی خوب میگشتم که به وبلاگ نینی تپلوی شما رسیدم امیدوارم همیشه در کنار هم شاد باشید منم روز بابایی رو به بابایی هایی که تازه تازه دارن بابایی میشن تبریک میگم
سحر
28 خرداد 90 9:52
مرسی از نظراتت من لینکیدمت با اجازه به ما سر بزن
دانیال
28 خرداد 90 12:36
اسی جون امروز عمو داوود(گنجی) اومد و بهت سلام رسوند
مامان پینگیل
28 خرداد 90 12:42
سلام ممنون که سر زدی عزیزم خوشحالم که نی نی من دوستای خوبی مثل شما داره
مامان الهام
29 خرداد 90 11:37
سلام عزیزم نی نی ما با نی نی شما فقط دو روز فزق دارن دوست دارم با شما تبادل لینک داشته باشم اگر موافقید بهم خبر بدید تا لینکتون کنم
منا مامان فینگیلی
30 خرداد 90 11:04
سلام روز پدر با کمی تاخیر به همه اونهایی که در مسیر پدر شدن قرار دارن را تبریک میگم ایشالا نی نی تون سالم و تپلی بدنیا بیاد نی نی شما از فینگیلی من تقربا 20 روز بزرگتره
مامان فرشته
30 خرداد 90 15:23
سلام عزیزم شروع 5 ماهگیت مبارک

مرسی گلم
رایین
30 خرداد 90 20:33
تبریک و تبریک