پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

من و دلبندم

ماه چهارم

1390/3/22 20:25
نویسنده : مامی مائده
1,181 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز از صبح منتظر بودم تا ساعت 6 بشه و برم پیش دکترم تا ببینم عزیز دل مامان حالش چطوره. برای بار دوم میخواستم بهترین صدای دنیا رو بشنوم. اره خوشگلم، منظورم صدای قلبته. این دفعه نسب به دفعه قبل یه مقدار طول کشید تا صدای قلبت واضح شنیده بشه. فکر کنم اون گوشه و کناره ها قایم شدی بودی. پیش خودت نمیگی مامانی میترسه و نگران میشه؟ یه چند ثانیه ای از کندوکاو خانم دکتر گذشت تا بالاخره صدای قلب نازت رو شنیدیم. مامان سهیلا و خاله عارفه که الان ده سالشه و کلی ذوق و شوق از خودش نشون میده، همراهم بودن. متاسفانه بابا علی چون شیفتش عصر بود نتونست همرام بیاد. اره عزیز دلم ضربان قلبت 164 ضربه در دقیقه بود. منم که نسبت به ماه قبل اضافه وزن پیدا نکرده بودم و فشارمم خوب بود. خلاصه خانوم دکتر برای سه هفته دیگه واسم سونوگرافی تعیین سلامت و جنسیت دلبندم رو نوشت. اخ که نمیدونی چقدر دوست دارم زودتر این سه هفته بگذره و از سلامت کاملت مطمئن بشم. جنسیتت هم که مهم نیست. چه دختر باشی چه پسر رو چشم مامانی و بابایی جا داری عزیز دلم. قلبماچقلب

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی                          عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

سحر
22 خرداد 90 20:19
مبارکه خانمی فکر کنم تاریخ زایمانمون نزدیک باشه مراقب نینیمون باش بوس هوارتا به ما سر بزن
مامان ابوالفضل
22 خرداد 90 20:20
سلام ، خیلی خیلی جالبه همه ی مامانا مثل همن و از شنیدن بهترین صدای دنیا خیلی خوشحال می شم خوشحالم که نی نیت سالمه امیدوارم به موقع بیاد بغلتون خوشحال می شم تبادل لینک داشته باشیم
دانیال
26 خرداد 90 20:37
ببین اسمائیل (بچه مائده) ، خواهر زاده منم هم زمان با تو به دنیا میاد ، فکر کنم دختره ، نبینم نگاه چپ بهش بکنیا باریکلا پسر خوب


این اسمو از کجا اوردی اخه تو؟ تازه از کجا معلوم پسر باشه. از خدات باشه به خواهرزاده ات نگاه کنه ایش
الی
29 خرداد 90 18:32
سلام مامانی مائده جون مرسی بهم سر زدی خیلی خوشحال شدم بازم پیشم بیا
دانیال
2 تیر 90 12:42
خواهر زاده من دختر شد و اسمش هم "آرنیکا " میباشد

اخي تبريككككككككككككككككككككك، اسمش خيلي قشنگه خدا كنه خودشم مثل اسمش بشه و به داييش نره
دانیال
16 تیر 90 17:11