پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

من و دلبندم

اولین گپ

1390/3/8 20:23
نویسنده : مامی مائده
551 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی خوشگلم. این اولین مطلبیه که دارم برات می نویسم. توی ایام عید بود که من و بابا علی از وجودت مطلع شدیم و خداروشکر کردیم به خاطر این عیدیه باارزش که نصیبه ما کرد. الان دقیقا ٣ ماه و ٩ روزه که همراه منی. گرچه این روزا واسه من و بابایی خیلی شیرینه ولی دوست داریم زودتر بگذره تا بتونیم اون روی ماهت رو ببینیمو بغلت کنیم. بدون که خیلی دوستت داریم عزیز دلم.  ماچماچماچ

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامانی شیما وحدیث
9 خرداد 90 0:40
سلام خوشحالم که به جمع نی نی وبلاگی ها اومدید .
دانیال
26 خرداد 90 20:39
داش اسمال (بچه مائده) اونجایی یه لگد بزن


نیازی به گفتن نبود به زودی لگداشو شروع میکنه
دانیال
28 خرداد 90 10:25
آخیییی
مامان مرمر
4 تیر 90 13:24
مائده جونم پس چه عید قشنگی امسال داشتی سال دیگه عید سر هفت سین پسملتم تو بغلته ان شاءا... هی میگه مامان مائده من شیر می خواهم بدو بدو بوس


ممنون عزيزم. ولي از كجا ميدوني پسمل باشه؟ هنوز كه معلوم نيست.
SARA DOKHTAR AMOT
19 شهریور 90 12:03
سلام من تا زه اتاقشتو دیدم خیلی قشنگه برنیا خانم اینا همه سلیقه ی مامانی رو میرسونه دوست دارم .بووووووووووووووووووس.جیگر.


مرسی عزیزم


سارا جووووووووووون
19 شهریور 90 12:12
عارفه تو کدوم وب سایت و چت میکنه


برای کسب اطلاعات بیشتر با خودش تماس بگیر