پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

من و دلبندم

نی نی +

1391/3/26 0:16
نویسنده : مامی مائده
809 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز یه اس ام اس واسم اومد. دیدم دخترداییم زهره جونه. نوشته بود که یه ماچ گنده ازت بکنم چون عکس خوشگلت تو مجله نی نی پلاس چاپ شده. وای خیلی ذوق زده شدم چون به کل یادم رفته بود این ماه مجله رو بخرم. 10 روز از انتشار این ماهش میگذشت. بعدازظهر که رفتیم بیرون امیدوارم بودم که تموم نشده باشه و خداروشکر تونستم یکی بخرم. من و بابایی که کلی ذوق کردیم عکستو تو مجله دیدیم نیشخندنیشخند راستی زهره جون هم منتظر دوتا نی نی تپل مپله. ایشالا آذر ماه میان تو بغلش قلبقلب

اینم عکست تو نی نی +

1

ماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

الناز(مامان بنیا
27 خرداد 91 13:55
قربونت برم من
مریم مامان عسل
27 خرداد 91 16:58
به به!
توی این صفحه که عکس پرنیا جونم از همه جیگر تر و ناز تره!
قلبونش بشم.


مرسی مریم جون
سحر مامان تانیا
27 خرداد 91 23:29
عزیزممممممممممممممممم خدایا چقده این دخمل ماهه آخه، قربونت برم من، بوووووووووووس


شرمنده میکنی گلم
آرزو
28 خرداد 91 0:37
آخي گل من چه مظلومي آخه تو عسلم
گلاره
28 خرداد 91 2:34
عزیزممممممم چه عکس ناری هم هست
مائده خودت عکس رو فرستادی؟؟؟؟


آره گلاره. ایمیل کردم براشون
خانمی
28 خرداد 91 10:54
بالاخره چاپ شد..........میبینی چه کیفی میده......منم کلی ذوق کردم


آره خیلیییییی
مريم مامان ملينا
28 خرداد 91 13:22
سلام ماماني
ماشالا دخترت خيلي ناز شده الهي فداش بشم با اون موهاي بلند و مشكيش


ممنون
مامان ساینا
29 خرداد 91 12:57
ماشاله خاله جون . شما چقدر خوشگل و نازی. بوووووس


ممنون خاله جون
مامان ابوالفضل
29 خرداد 91 13:43
ای جانمممممممممممممممم
سلامممممممممممممممممم
وای چه گل دخملی
مامانی به مامان منم یاد بده عکس منو تو مجله چاپ کنه

بوس


سلام چشم عزیزم. مامانت باید مجله رو خریداری کنه و یکی از اون عکس خوشگلاتو واسشون ایمیل کنه. الان ادرسش دم دستم نیست وگرنه میذاشتم
حدیث
30 خرداد 91 18:41
قربون اون چشات برم که نصف صورتتو گرفته
ایشالاه عکس موفقیت هاتو تو روزنامه و تلوزیون ببینیم گلم


ممنون
شلاله
31 خرداد 91 12:19
جانننننننننننم عروسکمون یه دونست
مائده جون حسابی ثواب میکنی عکس میذاری.دلم یه ذره شده بود.چقدر دوست داشتنیه.بخدا مائده خدا خیلی دوستت داره.
خدا از چشم بد نگهش داره
راستی خوشگل خانووووووووم 7ماهگیت مبارک


ممنون عزیزم خیلی لطف داری. به زودی مطلب هفت ماهگیش رو هم میذارم. وقت نکردم زودتر بذارم
ازاده مامانه هانا
1 تیر 91 21:19
چه کار باحالی کردی مائده خوشمان امد این دختر اگه ستاره سینما نشد


با وجود هانا کار دخترم خیلی سختهههههه

نهیر
2 تیر 91 0:06
همه نینی ها خوشگلن اما تو یه چیز دیگه هستی بینشون


مرسی خاله جون