پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

من و دلبندم

قرار نی نی سایتی

1391/3/24 18:18
نویسنده : مامی مائده
1,178 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم ماچ

دیروز با مامانای گل آبان 90 خونه النا جون مامان آرتین کوچولو قرار داشتیم. به من که خیلییییییییییییی خوش گذشت. مریم و زهرا رو قبلا دیده بودم ولی بقیه رو نه. خیلی خوشحال شدم که از نزدیک باهاشون آشنا شدم. تقریبا 20 تا مامان بودیم و 20 تا نی نی. تعداد پسرا هم خیلی بیشتر از دخترا بود از خود راضی

از در که وارد شدیم غریبی کردی و تا میومدی عادت کنی چند نفر جدید اضافه میشدن و دوباره نق نقای شما شروع میشد. من یادم رفته بود واست اسباب بازی بیارم و تو با عروسک مشکات جون مشغول بودی. موقع عکس گرفتن هم شروع کردی به گریه کردن. دوست داشتی همه اش بغلم باشی ای دختر لووووس نیشخند

ولی در کل خیلی روز خوبی بود و اون دو ساعتی که اونجا بودم اصلا نفهمیدم چطوری گذشت. چون بابایی پایین منتظرمون بود مجبور شدیم زودتر از همه بریم واسه همین تو عکس دسته جمعی که بچه ها انداختن حضور نداریم. حیف شد ناراحت

اینجا کنار هانا خوشگله نشستی قلب

1

اینجا هم جمعتون کامل نیست بعضیا هنوز نیومدن و بعضیا هم در حال گریه هستن

3

3

امیدوارم دوستیتون سالیان سال ادامه داشته باشه و دوستای خوبی واسه همدیگه باشین لبخند همینطور ما مامانا نیشخند

خب یه ذره از خودت بگم

ماشالا روز به روز داری شیطون تر و بلاتر میشی. دیگه بیشتر از قبل باید حواسم بهت باشه چون سینه خیز همه جا میری و هر چی دم دستت باشه سریع میکنی دهنت. ببین کجا رفتی. ماهیت افتاده بود اون پشت تو هم رفتی برش داشتی. خب میگفتی من بهت میدادم چرا به خودت زحمت دادی نیشخند

4

روزای اول خوب سوپ میخوردی ولی الان دیگه رغبتی نشون نمیدی و منو با نخوردنت کلافه و عصبی میکنی. آخه عزیز دلم اگه نخوری که رشد نمیکنی. فقط حریره بادوم و موز دوست داری. ولی سوپ که بیشتر از همه چیز واست خوبه و باید بخوری نمیخوری کلافه

از حموم رفتن دیگه خیلییی خوشت اومده و مثل سابق نیستی. تو وان کلی دست و پا میزنی و آب بازی میکنی من و بابایی هم کلی ذوق میکنیم

5

6

قربونت بشم که اینطوری خوابیدی و بالشت رو بغل کردی ماچ

7

کی تو رو زندانی کرده بیام حسابشو برسم متفکرنیشخند

7

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

ملوسک
25 خرداد 91 1:03
سلام عزیزم وبلاگ خوشگلی داری . تبریک می گم . مایلم با وبلاگت تبادل لینک کنیم . اگه موافقی آدرس وبلاگ منو با اسم ►► ملوسک شاپ ◄◄ لینک کن . بعدش بهم بگو تو رو با چه اسمی لینک کنم . www.malusak72.mihanblog.com موفق باشی گلم
مریم مامان عسل
25 خرداد 91 3:44
وای خدا چشماشوووووووووووو!
هزار ماشالله!
آقا منم میخوام ازین قرارا!!!!!!
ماچ و موچ و بوس و موس واسه پرنیا ملوس!


شما هم تشریف بیاریننننن
حسناسادات
25 خرداد 91 10:04
عزیزدلممممم
سوپش رو باید مزش رو عوض کنی.
چون حسنا هم همین طور بود 2 هفته عالی سوپ خورد بعدش زده شده تقریبا 1 ماهی نخورد.


میخوام همینکارو بکنم
ازاده مامانه هانا
25 خرداد 91 11:23
ای جونمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم دستای کوچولوتو بخورم من که اینجوری نردرو گرفتییی نفس
خوش به حالتون منم میخوااااااااامممم 20 تا نی نی یه جااااااااا


اراده جات خیلیییییییی خالی بود کاشکی میومدی
خاله عارفه
25 خرداد 91 12:14
جیگر طلای خاله سلام واقعا که روز به روز داری شیطون میشی عزیزم دیروز که ما خونتون بودیم گوش خاله درد گرفت عزیزم کر شدم بابا اخه این چه جیغاییه شما مکشی فاطمه جونم الان پیشه منه و وقتی عکساتو دید کلی ذوق کرد


سارا (مامان درسا)
25 خرداد 91 12:15
وووووووووووییییییییییی ماشالا چقدر نی نی منم دلم خواست این همه نی نی
ایشالا همیشه خوش و شاد باشی و ماشالا به پرنیا جونمون

ممنون عزیزم
bahareh
26 خرداد 91 23:45
ای خدا چه بزرگ شده مائده. هر روزم که خوشگلتر و خوردنی تر میشه. ببوسش از طرف من


چشم
خاله مریم مامان هانا
27 خرداد 91 0:06
هههه عجب قراری.. عجب نی نی های نازی. پرنیاااااااااااااااااااا نانازهههههههههههههه
روشا...مامان ساینا
27 خرداد 91 0:12
هیچی نمیتونم بگم فقط محکم ماچچتتتتت میکنم....
الناز(مامان بنیا
27 خرداد 91 13:21
قربونت برم خاله خیلی نازییییییییییی


ممنون خاله جون
زهرا مامان مه سما
27 خرداد 91 23:55
ووووووووووووووووووی حمومشه وای پرنیا بخورمت من جیگری به خداااااااااااا
مامان ابوالفضل
29 خرداد 91 13:46
قربون اون چشمای نازش بشم من
چه قراره اینترنتیه قشنگی
معلومه حسابی خوش گذشته
منم بیام آب بازی؟
عکسها فوق العادن


ممنون خاله جون. آره خیلی خوش گذشت جای شما خالی بود
سارینا مامان آرمان
30 خرداد 91 0:44
انشالله همیشه به شادی دور هم جمع بشید گلم خیلی ناز شدی به مامان بگو حتما اسپند برا دختر گلمون دود کنه
زهرا از نی نی وبلاگ213
4 تیر 91 19:08
عجب حمومی ماشالا به این چشمای ناز و خوشکلت
مریم مامان پندار
21 تیر 91 15:25
فدای خودت و عکسای نازت خاله عاشقتم