پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

من و دلبندم

نظرات (12)

hodeys
10 خرداد 91 1:24
azzzzzzzzzzzzzzzzzzzziiiiiiizam

asheghe axetam

ishala ye ruz parnia jun az in ax khoshgela begireee

mamanet cheghadr khoshgeleeee
nasl andar nasl khoshgelin :-X




ممنونم حدیث جون

مامان ماهی
10 خرداد 91 1:26
وای چقدر شباهت فکر کردم هر دوش خودتی و پرنیا .... خدا حفظتون کنه


ممنون ماهی جون
مریم مامان عسل
10 خرداد 91 2:03
وای مائده جون چقدر پرنیا شبیه خودته!
هزار ماشالله خیلی خوشگلین. هم مامانت هم خودت و هم پرنیا جون.
خدا واسه هم حفظتون کنه.


ممنون عزیزم لطف داری
گلاره
10 خرداد 91 12:42
خیلی جالبه این دو عکس رو گذاشتی کنار هم حتما نگهشون دار بعدا پرنیا ببینه
حسناسادات
10 خرداد 91 13:34
پرینا کپی برابر اصل خودته عکس جالبیه
زهرا مامان مه سما
11 خرداد 91 0:10
وایییییییییییییییییییییی چه جالب بود چقدر همگی شبیه هم بودید خدا حفظتون کنه


مرسی زهرا جون
نگار(مامان سام)
11 خرداد 91 15:41
بابت رمز ممنون عزیزم ولی نمیدونم چرا عکست دیده نمیشه.


احتمالا نی نی وبلاگ پاکش کرده!!!
سارا (مامان درسا)
11 خرداد 91 18:11
خاله جونی عکستون واسه من باز نمیشه !!!!!!!!!!!!! چه کار کنم میخوام ببینممممممممممممم
ازاده مامانه هانا
15 خرداد 91 16:11
منم که حتما دیر رسیدم منم میخواااااااااام مائده


یه روز اومدی سایت میذارم ببینی اینجا پاک میکنن
شلاله
16 خرداد 91 14:53
سلام مائده جون.دیدی چی شد؟ من امروز دیدم بهم رمز دادی ولی اومدم
خیلی دوس داشتم دوست خوشگلمو ببینم.
اما یه دنیا ممنون بابت رمز
وایی دلم وایه پرنیا یه ذره شده مائده


نه بابا خوشگل چیه همون بهتر که ندیدی آبروم میرفت
یاسمن مامان رادین
20 خرداد 91 11:43
به من که رمز ندادی الانم که انگار پاک شده تو فیس بوک بذار حداقل.دلمون اب شد
میترا
4 مهر 91 11:59
سلام به مائده عزیزم
و سلام سلام صد تا سلام به پرنیاجووووووون
خیلی خیلی وبلاگ قشنگی داری منم عادت کردم
هرروز میام سر می زنم ببینم چیز جدیدی گذاشتی یا نه خیلی خیلی عکساش قشنگه
دستت دردنکنه مامان مهربون. بوس بوس


ممنون که سر میزنی عزیزم