پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

من و دلبندم

پارک و گوشواره

1391/1/19 23:36
نویسنده : مامی مائده
938 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامان قلب

دیروز واسه اولین بار بردیمت پارک آخه تازه هوا خوب شده و تو زمستون نمیشد ببریمت. بابایی که سر کار بود و من و مامانی و خاله گذاشتیمت تو کالسکه و رفتیم پارکِ نزدیک خونه باباجون اینا. خودمم بعد از مدتها یه پیاده روی کردم نیشخند

1

2

این عکسم مال همون شبه که انگار تو پارک کلی ورجه وورجه کردی که اینقدر خسته شدی و اینطوری خوابیدی خنده البته خودت تو خواب همه اش غلت میزدی و دوست داشتی این مدلی بخوابی

3

اینم مال یه روز دیگه اس که این مدلی خوابیدی با دهن باز قلب

4

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

امروزم بردیم گوشتو سوارخ کردیم. الهی من دورت بگردم که اونطوری گریه کردی عزیزممممممم انگار دردش بیشتر از واکسن بود چون بیشتر از اون موقع گریه کردی ولی کلا بیشتر از سه دقیقه طول نکشید تو بغلم یواش یواش آروم شدی قربونت بشم منننننننن ماچ

میخواستم یه گوشواره با رنگ شادتر واست انتخاب کنم ولی دکتر گفت همین یه رنگ واسش مونده و اگه میخوایم چند روز دیگه بیایم ولی چون خیلی معطل شدیم تا نوبتون بشه دیگه همینو انتخاب کردیم البته ایشالا تا دو هفته دیگه که گوشت خوبه خوب بشه درش میارم و گوشواره خودتو میندازم.

 5

دوستت دارم یه عالمهههههههههه هر چی بگم بازم کمهههههههههههه ماچقلبماچقلبماچقلبماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (23)

bahareh
19 فروردین 91 23:45
آخ جون اول اووووووووووخ آخه خوابیدنشو نیگا جیگررررررررررر قبونش بشم من
قرتی خانوم از الان گوشواره به گوشه ایشالا زودی خوب شه گوشواره های خوجمل بندازه ما هم حالشو ببریم. بوس واسه جفتتون


قربووووووووووونت
سحر مامان تانیا
20 فروردین 91 1:01
عزیزمممممممممممممم مبارک باشه گوشواره های قشنگت جیگر خانم طلا


مرسی خاله جون
مامان ابوالفضل
20 فروردین 91 12:23
سلامممممممممم عزیزم
گوش سوراخ کردنت مبارک
پارک نوردی هم مبارک
پیاده روی هم مبارک
آفرین به مامانیه فعال


ممنوووووووووون
سحر مامان آراد
20 فروردین 91 13:22
عزیزم کوشولو گوشوارتون مبارکککککککککک ناناس عین جیگر من میخوابیاااااااااا ماهی ماه
فاطمه
20 فروردین 91 14:29
الهیییییییییی گوشاشو سوراخ کرده پرنیا کوچولو عیبی نداره زودی خوب میشه عوضش گوشواره میندازه ناناز میشه عکساشم خیلی خوشمله
زهرا مامان مه سما
20 فروردین 91 15:15
مبارکه عزیزمممممممممممممممم خوب کاری کردی مائده جون


مرسی عزیزم
مامان مریمی
20 فروردین 91 17:19
مبارکه عزیزم
saba
20 فروردین 91 22:49
عزییییییییییییییییزمممممممممممم
چه خوشمل میخوابهههههههههه

مبارک گوشواره هاتم باشه خاله


مرسی خاله جون
سارا (مامان درسا)
20 فروردین 91 22:55
سلامممممممممم وووووووووووی قربونت بره خاله. منم مدتی هست پیاده روی رو با درسا خانوم و کالسکش شروع کردم. بوسسسسسسسس موفق باشین
خانمی
21 فروردین 91 10:31
ماشالا دخملت خیلی نازه.....منم میخوام گوش یکتا رو سوراخ کنم ولی خیلی میترسم


نترس عزیزم گریه اش مال همون دقیقه اس بعدش دیگه انگار نه انگار
فاطمه سادات
21 فروردین 91 13:40
ماشالله چه دخمل نازیه
چه جذبه ای داره تو دوتا عکس اولی!:-D
لینک شدید با اجازه


ممنون عزیزم
مریم مامان پندار
21 فروردین 91 23:38
قربون خوابیدنت
وای وای مبارک گوشواره هات نازنین دخترم


مرسی خاله جون
زهرا از نی نی وبلاگ213
22 فروردین 91 11:39
سلااااااااااااااااااام به پرنیا ی دوست داشتنی و مامان مهربونش
مطالب وبلاگتونو خوندم قشنگ بود. دوست دارم با هم تبادل لینک کنیم اگه مایل بودید به من سر بزنید منم یه پسر کوچولو به اسم محمد حسین دارم و یه نی نی ناز در راه. منو به اسم نی نی وبلاگ 213 لینک کنید . راستی 213 شماره اسم زهرا به حروف ابجده. موفق باشید


سلام عزیزم. چشم با کمال میل
kiyanaz
22 فروردین 91 12:21
چهره جیگر طلای شما خیلی خاصه


ممنون
ازاده مامان هانا
22 فروردین 91 19:17
مائدهههههههههههههههههههه بخورم پرنیارو چه ملوسه اونجا که تو پارک تو اسمونه جونم وووووووی. گوشاشئ سوراخ کردی گریه کرد؟ مگه بی حس نمیکنن؟ نازشو برم عیبی نداره دخمیلیه و هزار درد سر عوضش خوش تیپ شدی دیگه خالههههههههههه


مرسی ازاده جون. نه بی حس نکرد
حسناسادات
24 فروردین 91 1:07
مبارک باشه خاله جون
مریم مامان عسل
24 فروردین 91 13:24
ای جونم!
الهی بمیرم که دردت اومده. مائده جون حالا واجب وبد گوشاشو سوراخ کنی. نمیدونم چرا من انقدر با این کار مخالفم. برای زیباییه میدونم. گوشای خودمم سوراخه و ناراضی نیستم من توی 6 سالگی سوراخ کردم و اصلا دردم نیومد تازه از ذوق گوشواره ام تا صبح نخوابیدم. اما هر چی با خودم کلنجار میرم نمیتونم الان عسلو ببرم گوشاشو سوراخ کنم. نگرانم بعدا گله کنه که چرا توی بچگیش این کارو نکردم.
بیرون رفتنتون هم خوش گذشته معلومه. ما هم از وقتی هوا گرم شده دیگه با خیال راحت و بدون نگرانی برای سرما خوردن بچه شبا میریم بیرون!
بیا پیشمون. خوشحال میشیم.


منم خیلی وقت بود میخواستم سوراخ کنم ولی هی دودل بودم اخرش دلو زدم به دریا
یاسمن مامان رادین
25 فروردین 91 13:44
گوشواره هات مبارک باشههههههههههههههههههههههههههه چقدر خوشگل خوابیدی عزیزم
مامان دینا جون
25 فروردین 91 15:47
گوشواره هات مبارکه عزیزم.ماشالا چقد نازی تو.بوس.راستی دینای منم متولد آبان 90 هستش.با اجازه لینکتون کردم.خوشحال میشم به وبلاگ دخترم سر بزنین.


ممنون خاله جون. چشم حتما سر میزنیم
مامان رها کوچولو
25 فروردین 91 22:23
وای خوش به حالت دخملت عجب موهای نازی داره. دخمل من کچلههههههههههههههههههه

گوشواره اش مبارکه


مرسی عزیزم. ایشالا دخمل شما هم زود موهاش درمیاد
مائده
27 فروردین 91 18:27
ماشالا دخمل خوشگل و نانازي داري.سوراخ شدن گوش كوچولوشم خيلي مبارك.خيلي خوبه كه توي سن پايين اينكارو كردي


ممنون
مروارید مامان آوا
27 فروردین 91 20:58
خاله به قربونت کللللللی با عکسات حال کردم فدای اون خوابیدنت گوشواره هم مباااااااااارکت عزیزم


ممنون خاله جون
حسناسادات
28 فروردین 91 11:29
حسناجون تو مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده. میشه بهش رای بدین؟ رای گیری از هفته اول اردیبهشت ماه شروع میشه. http://noruz1391.niniweblog.com