پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

من و دلبندم

غذای کمکی

1391/1/16 17:47
نویسنده : مامی مائده
1,092 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم بالاخره روز پنج شنبه 10 فروردین طعمی به غیر از شیر رو چشیدی نیشخند چون وارد ماه پنجم شده بودی تصمیم گرفتم غذای کمکی رو شروع کنم و بهت لعاب برنج دادم نه خوشت اومد نه بدت اومد ولی امروز که واست فرنی درست کردم خیلی خوشت اومد و واسه خوردنش دست و پا میزدی نیشخند

 راستی از واکسن چهارماهگیت بگم که خداروشکر به خوبی پشت سر گذاشتیمش فقط روز اول بی حال بودی و گاهی با جیغ از خواب می پریدی تبتم خیلی نبود ولی روز بعد خیلی بهتر شده بودی و دیگه خبری از این چیزایی که گفتم نبود. تا چند روز موقع شیر خوردن اذیت میکردی و خوب نمیخوردی که اونم الان برطرف شدهخیال باطل

کارایی که انجام میدی:

وقتی میذاریمت رو زمین سریع شروع میکنی به غلت زدن دیگه ماهر شدی و تو یه ثانیه از این ور به اون ور میشی خنده

وقتی رو شکم خوابیدی پاهاتو تند تند به زمین میزنی و میخوای خودتو هول بدی به جلو فکر کنم خیلی سریع شروع به سینه خیز رفتن کنی

هر چیزی رو نزدیک صورتت بگیریم با دستات میگیری و سریع میبری سمت دهنت. دهنتم تا اونجایی که جا داره واسه ورود شی مذبور باز میکنی

همچنان دست خوردنات ادامه داره و به یه دونه انگشت اکتفا نمیکنی

جدیدا وقتی از شیر خوردن سیر میشی آنچنان سینمو با لثه هات فشار میدی و میکشی که میخوام جیغ بکشم. آخه این چه کاریه میکنی عزیزم خدا به دادم برسه دندون دربیاری چیکار میخوای بکنی نگراننیشخند

بیشتر مواقع دوست داری باهات بازی کنیم، اداهای مختلف دربیاریم، باهات صحبت کنیم، بخندیم، دست و پاتو بگیریم و ورزش بدیم تو همه این حالات تو میخندی و ذوق میکنی

دیروز خونه بابایی اینا بودیم و مامان سهیلا بردت حموم و واسه اولین بار تو حموم اصلا گریه نکردی. هم تعجب کرده بودم و هم خیلی خوشحال بودممممم که دیگه از حموم رفتن خوشت اومده

 از همه این کارایی که انجام میدی فیلم گرفتم و وقتی خوابی میذارم میبینم اخه زودی دلم واسه کارات تنگ میشه عزیزممممممممممم ماچماچ

حالا نوبته عکسه

قربونت بشم که اینطوری لم دادی قلب

1

اینام عکسای سیزده به در

2

3

4

آخرش هم دیگه خسته شدی و لالا کردی

5

ماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مامان سونیا
16 فروردین 91 18:37
چه عکسای خوشگلی خدا حفظش کنه خانم خوشگل رو به وب لاگ ما هم سر بزنید و با نظراتتون خوشحالمون کنید
خاله عارفه ودوستام فاطمه ومبیناجان
16 فروردین 91 19:45
سلام پرنیا جان امروز که فاطمه ومبینا خونمون بودن وعکسای تو رو دیدن کلی ذوق کردن مخصوصا موقعی که رو مبل لم داده بودی عزیزم بااین که دیروز اینجا بودین ولی من خیلی دلم برات تنگ شده فاطمه ومبینا هم همین طور. امیدواریم سال خوبی داشته باشی سال نو رو تبریک میگیم


مرسی از همتووووووووووون. خاله جون فردا که تعطیلی بیا پیش مااااااا
مامان رادمهر
16 فروردین 91 21:37
چقدر ناز شدی عزیزم
كاكل زري يا ناز پري
16 فروردین 91 21:53
واي خدا دلم غش رفتتتتتتتتتتتتت قوربونش برمممممممممممم مائده جونم براش اسپند دود كن





چشم عزیزم
زهرا مامان مه سما
16 فروردین 91 23:48
ماشالله خاله روزبه روز ناز تر قشنگ تر میشی عزیزم نوش جونت عزیزم


مرسی خاله جون
ازاده مامان هانا
17 فروردین 91 15:36
مائده دلمو بردی با این عکسا موهاشو نگااااااااااااااااااااااا چجوری بستی دختر بخورمششششششششششش
لم دادنشو مث ر ف س .... نمیگم بقیشو ستاره دارم میکنن اخه
قربونت برم سیزده بدر یاد مام میکردی خاله جون
راستی چه کارا که یاد نگرفته ناقلا شیطون بلای من لالا کردنشو ای خدااااااااااااااااا یکی منو بگیره الان لبتابمو قورت میدم


ههههههه لم دادنش رو خوب اومدی. جاتون خیلی خالی بووووووود
سحر مامان اهورا
17 فروردین 91 23:24
ای وای که چقدر نازی خاله جون....دوستت داریم یه عالمه هر چی بگم بازم کمه
سارا (مامان درسا)
18 فروردین 91 2:54
سلام به مائده خانوم و مامان گلش
خیلی وقت میشه که میام به وبلاگ دخملتون و نگاش میکنم و کلی ذوقش میکنم. (البته با اجازه مامانش) ولی شرمنده نمیرسیدم واستون یادگاری بذارم. منم یه دختر به اسم درسا دارم که دو روز دیگه سه ماهش تموم میشه و وارد چهار ماه میشه.
خدا دخترتون رو براتون نگه داره. راستی سال نو مبارک. با تاخیر


سلام عزیزم ممنون که به ما سر میزنی. خدا دختر شما رو هم حافظ باشه. سال نو شما هم مبارک. میایم به دیدنتون
باران اردیبهشت
18 فروردین 91 20:14
سلام مائده جون خوشحال باش که پرنیا اگه تو حموم گریه میکنه حداقل غذاشو خوب میخوره
ای جانم خاله غذا خوردن از حموم رفتن مهمتره ادامه بده


اره واقعا خداروشکررررررر
آینور مامان سهند
19 فروردین 91 8:15
ماشالا به این دختر خوکشل ماشالا به مامانش که همچین عکسای هنری گرفته ازت موهاشو بخورم من عروسم میشی
حسناسادات
19 فروردین 91 9:45
نوش جونت خاله جون
مامان ابوالفضل
19 فروردین 91 21:41
سلام عزیزم ماشالله چه کارهایی یاد گرفتی خدا قوت چه نانازی شدی دلم می خواد بخورمت بوسسسسسسسسس
مروارید مامان آوا
20 فروردین 91 23:39
ای جااااااااااااان کلی حال کردم با عکسات عزیز دل خاله
روشا...مامان ساینا
24 فروردین 91 0:49
واااااااااااااااااای خدا نگاش کن چقده نااااااااز خوابیده.....خدا برات حفظش کنه مائده جون


ممنون روشا جان