پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

من و دلبندم

شیطونیات

1391/9/21 1:25
نویسنده : مامی مائده
1,704 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلممممممممممم ماچ

اومدم تا اونجایی که حافظه ام یاری کنه از کارهای جدیدت بنویسم.

حدود یه هفته ای میشه که دیگه بدون کمک کل خونه رو راه میری و کلی کیف میکنی. واسه اینکه تعادلتو از دست ندی دستاتو مدلهای مختلفی بالا میگیری و با اون قد ریزه میزه ات راه میری که گاهی وقتا هم از شدت هیجان به دویدن تبدیل میشه و خودت و سریع میندازی بغل من یا بابایی قلب

 روز چهارشنبه 8 آذر سومین دندونت هم دراومد هورا بالا سمت راستی. 4 روز پیشم دندون کناریش دراومد. الان 4 تا مروارید خوشگل داری که وقتی میخندی من ضعف میکنم واست. خداروشکر این دو تا دندون زیاد اذیتت نکردن فقط دو روز اسهال شدی که با دارو قطعش کردم.

با عکس نی نی ها یا کلا هرچیزی که چشم و دهن داشته باشه خیلی حال میکنی. یه کتاب برات خریدم که توش عکس پوشاک و اسمشون هست که من برات ورق میزنم و میگم این چیه؟ بعد اسمشو میگم. تو هم خوب دقت میکنی. همه اشون ساده کشیده شدن ولی روی دستکشه دوتا چشم و دهن هست که وقتی میرسیم به اون کلی واسش ذوق میکنی  نیشخند

ماشین لباسشویی فقط وقتی که روشنه احساس امنیت میکنه ولی امان از مواقعی که خاموشه، چون شده اسباب بازی شما. میری راحت درشو بازی میکنی و کله اتو میکنی توش و باهاش حرف میزنی وقتی هم حرفات تموم میشه درشو محکم میکوبی دوباره باز میکنی و ادامه ماجرا نیشخند

کشوهای اشپزخونه یه مقدار سفته نمیتونی بازشون کنی ولی در کابینتارو راحت باز میکنی واسه فضولی کردن. یه روز قوطی نمک و انداختی، زمین پر شد از نمک. به پیچای اجاق گازم رحم نمیکنی. از اشپزخونه که خسته میشی میای بیرون میری سراغ تلویزیون و دکمه های ریسیور رو هی میزنی صدا رو تو اخر زیاد یا کم میکنی کانال عوض میکنی خلاصه بساطی داریم از دست تووووو البته بیشتر وقتی جای حساس فیلم یا سریال هست این اتفاق میافته عصبانی

 از اونام که خسته میشی میری سراغ مبلها. از یه طرف میری بالا و روشون رژه میری و از سمت دیگه میای پایین. دوباره برمیگردی از همونجا شروع میکنی به بالا رفتن که البته همه اینکارارو با اواز خوندن انجام میدی. بعد یه دفعه یادت میافته بری سروقت کلیدپریزها. میری رو دسته مبل وایمیستی و لامپهارو روشن میکنی و واسه خودت دست میزنی که موفق شدی اینکارو انجام بدی. البته همیشه باید مواظبت باشم که نیافتی پایین چون جای خطرناکیه.

به حموم و دستشویی هم خیلی باید حواسمون باشه که یه وقت درش باز نمونه وگرنه مثل امروز که خونه بابایی اینا بودیم دمپایی به دست وسط حموم خیس و تاریک پیدات میکنیم خنده

خلاصه به هر چیزی که تو خونه باشه گیر میدی و فضولی میکنی به غیر از اسباب بازیهات !!! با اینکه سعی میکنم بهشون تنوع بدم و قسمت بندیشون کردم که هر روز با روز قبل فرق داشته باشن ولی بیشتر از چند دقیقه باهاشون سرگرم نمیشی متفکر میگن از هرچیزی منع بشی بیشتر به سمتش کشیده میشی حکایت تویه نیشخند

 غذاخوردنت خداروشکر چند وقتیه خوب شده. صبحانه بهت نون کره مربا و چای شیرین میدم. بعضی وقتام خامه میدم ولی خیلی کم. مثل خودمی صبحانه رو خیلی بهتر از نهار و شام میخوری. دوستای نی نی سایتیم گفتن پای مرغ خیلی خواص خوبی داره منم برات گرفتم و هر دفعه دوتاشو میندازم تو سوپت. آبش غلیظ و خوشمزه میشه تو هم خیلی دوست داری. قبلا میوه یا بیسکوییت میدادم دستت که خودت گاز بزنی بخوری مینداختی زمین ولی الان میخوری. نوش جوووونت ماچ

اتل متل و لی لی حوضک رو خیلی دوست داری. تا میگم لی لی حوضک سریع دستتو باز میکنی با انگشت اشاره ات میکشی وسط دستت و به من نگاه میکنی تا شعرشو واست بخونم منم تا میام بخونم هنوز انگشت اول رو تموم نکردم اون یکی دستتو میاری میگم باشه دوباره شروع میکنم بخونم اون یکی دستتو میاری خلاصه خوب منو سرکار میذاری خنده

چتریهات دوباره بلند شده بود. هر روز صبح که بیدار میشدی اولین کاری که میکردم بستن موهات بود که نیاد تو چشمت. به مامانم گفته بودم که میخوام جلوی موهاتو کوتاه کنم. خلاصه یه روز رفتیم اونجا تورو گذاشتم پیش مامانی و با خاله جونت رفتم خرید وقتی برگشتیم دیدم مامانی چتریهاتو کوتاه کرده و بغل موهاتو مدل خرگوشی بسته بود واااااااااااای نمیدونی چقدر بانمک شده بودی کلی ذوق کردیمممم و چلوندیمت قلب

یه سری عکس تو دوربین دایی میلاد بود که از مدتها قبل میخواستم بریزم تو لپ تاپ ولی هر دفعه یادم میرفت تا اینکه پریشب بالاخره خالیشون کردم نیشخند

این عکسها مال تابستونه

              1 2

عاشق اینی که روی مبل لم بدی

3

 زندگی رو بدون تو نمیتونم تصور کنم عشق من، دوستت دارم به اندازه ای که اصلا نمیشه تصورش کرد ماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلب

 

 برای دیدن عکسهای یک سالگی به بعد به ادامه مطلب رجوع کنید

 

 

اینجا مشغول بازی با گل سرات هستی

1

واسه اولین بار موهاتو دم اسبی بستم کلی ذوق کردم نیشخند

2

دیگه خسته شدی و خوابت برد

3

بابایی شما رو برده پشت بوم پیش کبوترهای عمورضا اونم بدون کفش متفکر لباساتم بابایی تنت کرده میبینی چقدر مرتبه نیشخند

4

اینم از مرواریدهای خوشگلت قلب

5

اااا باز که رفتی لم دادی نیشخند

5

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (23)

یاسمن مامان رادین
21 آذر 91 1:26
قربوون اوون قیافه خوشگلت و لم دادنت و شیطنت هات عزیزم.
نیر
21 آذر 91 1:28
قربونت برممممممممممممممم من عزیزم موهات خوشگل شده قربون مرواریدات مبارکه قربون لم دادنتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت عشقممممممم خیلی با حالی بابا لم نده اینقد دلمون میره
سحر مامان تانیا
21 آذر 91 1:31
عزیز دلم، مبارک باشه اولین قدمهات.. خوشگل خانم ، زیبا و ملوس، امیدوارم همیشه سلامت باشی
مامان پرنیان
21 آذر 91 11:31
سلام لینکتون کردم


سلام کاش ادرس وبلاگتون رو میذاشتین به هر حال ممنون
حدیث
21 آذر 91 15:12
ماشالاه چه بزرگ شدی پرنیا جونم قربون اون طرز لم دادنتتتت موهاتم خیلی ناز شده
صبا
21 آذر 91 16:09
وووووووایییییییییییییی خدااااااااااااااااااااااا چه با مزه لم میدی خالهههههههه میخورمتاااااااااااا الهی همیشه سالم و سلامت باشی با این موهای خوشکلتم اینقد قر نیا دلم رفتتتتتتتتتتتتتت
مامانی وروجک
21 آذر 91 22:54
جوووووووونم پرنیا جون.ماشالله خانمی شدی برا خودت ها!برام جالبه که کارای ارمیا هم مثل بازیگوشی های توئه.
خانمی
22 آذر 91 11:15
شیطونیات تو حلقم........هههههههه خیلی کارات با مزه بود
خاله عارفه
23 آذر 91 14:54
قربونت برم الهی خاله جونم که هر روز شیظون تر میشی
مینا
23 آذر 91 23:45
خوش باحال مامانت خاله که تو مو داری /اندیا که مو نداره منم دوست داشتم موهاششو ببندم گیسو کمند جیگر طلا
مریم مامان ملینا
24 آذر 91 16:35
ای جانم، ماشالا به این دختر شیطون و باهوش. خیلی ناز شدی با اون مدل خرگوشی عزیییییییییییییییییزم؛ میخوام بخورمت من
زهرا مامان مه سما
24 آذر 91 23:32
فدای لم دادنت بشم من فدای موهای دم اسبیت فدای خوابیدنت عزیزم عشق منی عزیزم
اتنا مامان روشا یدونه
25 آذر 91 15:57
عزیزم نبودی دلمون برات تنگ شد .از دست این مامانیه تنبل
الهام مامان کیارش
26 آذر 91 13:44
ای جوووووووووون چقدر خوشگل و بامزه ای تو دخمل ماشاالله با اجازه لینکت می کنم اگر دوست داری وب کیارشو لینک کن
hodeys
26 آذر 91 14:23
ay ghorbune lam dadanet, jooje tala manam kheyli duset daram
شلاله
27 آذر 91 16:41
یعنی دوست داشتنی تر از پرنیا تو این دنیا هست؟
نه
جاننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننم.مائده جون پرنیا شبیه خودته یا باباش؟


لطف داری عزیزم. والا همه که میگن شبیه خودمه
mamane Ali
27 آذر 91 17:01
عزیزدلمممممم.. ماشالله روز به روز خوشکل تر و خوردنی تر میشه .. این صدای خنده هاشم که میاد آدم غش میکنههههه شیطونیاتو دوست دارم .. خیلیاش مثل پسرمه
مامان نخودی
28 آذر 91 9:10
یعنی این عکس آخری که لم داده معرکست قربون اون لم دادنت مثل صاحب منصب های شیکم دار شدی خاله
شلاله
28 آذر 91 12:28
به به چه مامان خوشگلی. همسری شانس آورده از خانومش و دخملش



لطف داری خانمی
مریم مامان عسل
28 آذر 91 17:05
ای وروجک شیطون بلا! ببین چجوری لم داده فدات شم عزیز دلممممم چقده شما ماهی آخه پرنیا نازم
مامان آناهیتا
1 دی 91 1:03
یلدا یعنی بهانه ای برای در کنار هم شاد بودن و زندگی یعنی همین بهانه های کوچک گذرا. یلداتان مبارک و زندگیتان پر از بهانه های شاد باد.
صفورا مامان آوا
9 دی 91 9:39
عزییییییییییییییییزممن فدای اون لم دادنت
ازاده مامانه هانا
10 دی 91 23:20
خیلی دوستت دارم همین