پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

من و دلبندم

10 ماهگی

1391/6/28 23:06
نویسنده : مامی مائده
822 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجکم قلب این شده لقب جدید شما از بس که ماشالا شیطون شدی و به همه چیز کار داری و به همه جای خونه سرک میکشی.

10 ماهگیت مبارک دختر قشنگم ماچ 10 ماهه که با خودت یه دنیا شور و شادی به خونمون آوردی و ما رو خوشبخت ترین مامان بابای دنیا کردی خیلی دوستت داریم عزیزمممممممممممممممم قلبماچ

هر کار جدیدی که انجام میدی ما رو کلی ذوق زده میکنی و کلی قربون صدقه ات میریم. چه کارای جدیدی؟ میگم واست

به هر چیزی که بتونی دستتو میگری و بلند میشی وایمیسی. اگه چیزی باشه که امتداد داشته باشه طولشو طی میکنی و واسه خودت گشت و گذار میکنی ولی هنوز نمیتونی بدون کمک روی پاهای کوچولوت بایستی که امیدوارم قبل از یک سالگیت این اتفاق بیافته و بتونی بدون کمک راه بری وای که چه روزی خواهد بود اون روز فکر کنم از خوشحالی یه بلایی سرم بیاد نیشخند

مواقعی که بابایی خونه اس بیشتر اون باهات بازی میکنه و من به کارای خونه میرسم. معمولا میبردت پایین تو حیاط با دخترعموت یا بقیه بچه ها بازی کنی یا اینکه میبردت خونه بابا بزرگت ولی وقتی فقط من و تو هستیم دیگه به هیچ کاریم نمیرسم و فقط باید دنبال تو بدوم. هر جا سیم باشه میخوای بری بکشی و بکنی دهنت. میری تو اشپزخونه در کابینتها و کشوها رو باز میکنی منم همه اش مراقبم که دستت لاشون گیر نکنه

دس دسی رو خوب یاد گرفتی تا بهت میگیم پرنیا دس دسی کن سریع دستاتو میزنی به هم معمولا دست چپت ثابته و دست راستت رو میزنی بهش اینطوری

6

5

زبونتم خوب یاد گرفتی وقتی میگم زبونت کو، درش میاری و تکونش میدی وای که اون لحظه میخوام بخوووووووووووووورمت. بای بای که دیگه هیچی هنوز حرفمون کامل نشده بای بای میکنی همراه با کلی ذوق چون میدونی میخوای بری ددر نیشخند

آخ آخ اخم کردنتو نگو که هلاکشم. وقتی میگم پرنیا اخم کن خودتو مثل موش میکنی چشماتو ریز میکنی و به ابروهات چین میدی و لباتو غنچه میکنی که البته اینجا غنچه نکردی

7

ای جوووووووووووووووووونم

چند تا اهنگ مورد علاقه هم داری که همه شونو ضبط کردم معمولا موقع غذا خوردن واست میزارم که ثابت میشینی و غذاتو میخوری وگرنه هی باید دنبالت بدوام تا یه قاشق غذا بخوری. به این چند تا اهنگ هم سریع واکنش نشون میدی به محض شنیدنشون باسنتو رو زمین تکون میدی، خودتو عقب جلو میکنی و دستاتو میچرخونی در اصل نای نای میکنی قربووووووووووووووونت بشم من قرتیییییییییی

4 روز پیش میخواستیم ببریمت حموم که یه دفعه به سرم زد موهاتو یه ذره کوتاه کنم آخه همه اش میومد تو چشمات و من مجبور بودم همیشه بهشون گیره بزنم. کار خیلی سختی بود چون تو هیچ جا آروم نمیشینی که مخصوصا تو حموم. بابایی گرفته بودت و منم مشغول خرابکاری رو سر شما بودم قهقهه اخه اولین بارم بود موهای کسی رو کوتاه میکردم همینطوری یه تیکه میگرفتم تو دستمو کوتاه میکردم ولی وقتی اومدیم بیرون و برات سشوار کشیدم دیدم نه انگار زیادم بد نشده به خودم یه ذره امیدوار شدم خنده

گرچه مامان سهیلا و خاله جونت اصلا خوششون نیومد و گفتن بچه رو زشت کردی نیشخند ببین این شکلی شدی بده؟ متفکر

4

دیروز هم بردیمت برای چکاپ 400 گرم اضافه کرده بودی و بالاخره رسیدی به 7 کیلو (7100 شده بودی) نسبت به مقادیر قبلی دکترت راضی بود و دوباره از همون پروتئینا برات نوشت 5 شیشه که هر کدومو به فاصله 5 روز بهت بدم

 این روزا همه اش به تولدت فکر میکنم و کم کم دارم یه چیزایی واسه اون روز اماده میکنم. تم کفشدوزک انتخاب کردم. طراحیاشو انجام دادم و پریروز رفتم پرینتشونو گرفتم. الان تو مرحله برش زدنم نیشخند

اینم دامن توتویی که از تو نت یاد گرفتم واست درست کردم. اون گیره خلاقیته خودمه اون تل خلاقیته خالته نیشخند حالا نمیشد اون خیارو بذاری زمین؟

1

 3

در آخرم قربون این خوابیدنت بشم منننننننننننننن که اینطوری بالشتو بغل کردی ماچماچماچ

2

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (22)

مامان ساینا
29 شهریور 91 10:01
10 ماهگی مبارک عزیزم
آفرین به مامان زرنگ که همه کارای تولدتو انجام داده. ما تازه در حال تدارکیم.
می بوسمت عزیزم.


ممنون عزیزم
مریم مامان ملینا
29 شهریور 91 12:44
ده ماهگی دختر نازنازمون مبارک
انشالا که تولدش سنگ تموم بذاری مامانی....
من همیشه حسرت موهای پرنیاجون رو میخورم، آخه ملینا از پسراهم کمترمو داره... هنوز تو حسرت یه گیره م که روی سرش بمونه
راستی اگه واست زحمتی نیست میتونی بگی مراحل دوخت اون دامن خوشگل رو از کجایاد گرفتی؟منم میخوام یاد بگیرم
روی ماه دختر شیطون بلارو ببوس


ممنون گلم. ایشالا ملینا جونم زودتر موهاش پرپشت میشه.
چه زحمتی عزیزم از اینجا یاد گرفتم
http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1219.php
الناز(مامان بنیا
29 شهریور 91 15:10
فقط می تونم بگم عاشقتم که اینقدر نازی


قربون شما
سحر مامان تانیا
29 شهریور 91 21:24
جیگرتو برم من، مبارک باشه ده ماهگی ات عزیزم......
قربونت برم من آخه با اون لباس توتویی ات... بووووووووووووووس


ممنون
خاله عارفه
29 شهریور 91 22:24
اخ قربونت برم 10 ماهگیت مبارک گلممممم
عاشق اون شیطونیاتم خاله جون
مخصوصا اون اخم کردنت وایییییییییی جیگرممممممممممم


مرسی خاله جون
سارا (مامان درسا)
30 شهریور 91 1:46
الهی خاله دورت بگرده
ماشالا به این همه شیطونی و پیشرفت
مامانی با ذوق خسته نباشی


ممنون عزیزم
bahareh
30 شهریور 91 10:33
نه ماهگیت مبارکــــــــ خوشگل خانوم قرتی خانوم

وای اون لباس توریش چه باحاله مائده. کلی دلبر شده دست مامان و خاله خوش سلیقشم درد نکنه

من یکی بیصبرانه منتظر عکسای تولد یکسالگیشم


مرسی بهاره جونم
حدیث
30 شهریور 91 14:06
قربونت برم
چه ناز شدی با اون دامن توتو ی رنگی رنگی
یاد برزیلی های شاد افتادم

افرین به این مامان با سلیقه


فدات
مامان آریا
30 شهریور 91 15:29
سلاااااااااااام
10 ماهگیت مبارک عسلی
عزززیزم چه دامن خوشملی شده واقعا که هنرمندی....
عاشق همه ی عکساشم از بس که ناز ه این وروجک خوشکل


لطف داری عزیزم
سارا سیقلی
31 شهریور 91 9:52
سلام .آخی 10 ماهگیت مبارک.چه قدر عکسایی که با دامن تورتوری گرفتید قشنگ شده.مائده جون زود به زود عکس بذار .یه عکسم هم بذار که خودتم توش باشی.


سلام ممنون عزیزم
کاکل زری یا نار پری
31 شهریور 91 17:57
کشته مرده اون لباس تورتوریشم عزیزمممممممممممممممممم مبارکه 10 ماهه شدی خصوصی داری مائده جونم


مرسی گلم
مریم مامان عسل
31 شهریور 91 23:56
عزیز دلم قربونت بشم من که انقدر ماهی!
عاشق شما مادر و دخترم!
ماشالله به جونت عزیزم.
مامانی منم واسه عسل دامن توتو درست کردم ولی گیره و تل درست نکرده بودم که الان از شما یاد گرفتم.
من دامنشو یکم پرتر کردم. خیلی بامزه است!
آفرین به مامانی فعا که در حال تدارکات تولده!
چه تولدی بشه تولد پرنیا جونم. بووووووووووووووووس


ممنون عزیز دلم عکس عسل جونو با اون دامن خوشگلش بذار تا بخووووووورمش من
مریم مامان عسل
31 شهریور 91 23:57
10 ماهگیت مبارک پرنیا جونم. سرندیپیتی من!
اتنا مامان روشا
3 مهر 91 17:29
مبارکت باشه خوشگلم


ممنون
فاطمه
3 مهر 91 20:07
10 ماهگی پرنیا جون مبارک مائده جون ..... عکساش و مخصوصا دامنش خیلی خوشگل شده


ممنون عزیزم
صفورا مامان آوا
4 مهر 91 14:21
ای جااااااااااااان خاله به فدای اون خوابیدنت


خدا نکنه
مریم مامان پندار
7 مهر 91 17:57
10 ماهگی ات مبارک عزیزم قربونت برم من با اون دامن و گل سر قشنگت
عزیزم مامانی هم هنرمنده ها رو نکرده بود ارایشگری هم میکنه


مرسی مریم جون
زهرا مامان مه سما
8 مهر 91 7:31
خاله فدات بشه عزیزم ده ماهگیت مبارک افرین به این مامان هنرمند خیلی قشنگ دوختی عزیزم


مرسی خانمی
مامانی وروجک
9 مهر 91 22:42
سلام.مبارک باشه ده ماهگیت عزییییییییییییییزم.ووای نگو راه که بیچاره میشی مائده.به احتمال زیاد تو همین ماه راه میوفته چون استعدادشو داره.بابا هنرمند از اون کدبانو هایی هستی که از هر انگشتشون 7 تا هنر میباره.هم موهاش و هم دامن عالی شدن


نه بابا اینجوریام نیست شما خیلی لطف داری
mamane Ali
10 مهر 91 15:51
چه دامن خوشکلی مامان هنرمندی داریا پرنیا جونی موهاتم خیلی خوشمل شده


ممنون عزیزم
نیر
15 مهر 91 0:49
عزیزم خیلیییییییییییییییییی دوستت دارم قربون همه جات برم مننننننننننننننننن عکس اتلیه خیلی خوب شده دامن پرنسسی با خیار من بخورمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت


عکس اتلیه نیست خودم ازش انداختم. مرسی گلم
مائده(ني ني بوس)
8 آذر 91 15:09
به به به اين مامان باسليقه.چقدرم دخمل نازيه