پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

من و دلبندم

نه ماهگی

1391/6/1 23:55
نویسنده : مامی مائده
1,069 بازدید
اشتراک گذاری

 9 ماهگیت مبارک عزیز دلممممممممم قلب بازم با چند روز تاخیر اومدم ببخشیدددددد خجالت

خیلییییییی زود داره میگذره بابا دنیا یه ذره یواش تر، مگه دنبالت کردن آخه متفکر

از شیطنت ها و بازیگوشیها و شیرین کاریهات هر چی بگم کم گفتم. دیگه چهار دست و پا مثل جت میری. کل خونه رو واسه خودت میگردی و فضولی میکنی. با این کاریم که سه روز پیش کردی دیگه همیشه باید حواسم بهت باشه از بس که منو ترسوندی. چیکار کردی؟ میگم واست. با خاله عارفه تنها بودیم که بهم گفت انگار تو داری یه چیزی میجوی ولی چون سابقه این الکی جویدن رو زیاد داشتی یه نگاه بهت کردم و فکر کردم باز داری ادا درمیاری گفتم نه چیزی نیست که یه دفعه دیدم داری اوق میزنی منم سریع انگشتمو کردم تو حلقت تا لمسش کردم فهمیدم بلهههههههه گوشواره اتو دراوردی و نوش جان کردی. خاله ات که کلی جیغ و داد کرد و نزدیک بود همونجا غش کنه ولی من خونسردیمو حفظ کردمو نجاتت دادم نیشخند ولی بعدش دست و پام مثل بید میلرزید نگران هیچی دیگه کشیدمش بیرون ولی یه اویز ستاره کوچولو هم داشت که نبود. فکر کردم اونو قورت دادی ولی چند دقیقه بعد خاله عارفه رو زمین پیداش کرد.

خلاصه اون روز حسابی مارو ترسوندی. منم اون یکی گوشواره تو دراوردم و تا یه مدت طولانی گوشت نمیکنم تا یه مقدار بزرگتر و عاقلتر بشی نیشخند

امروز بردیمت چکاپ قد و دورسرت خوب بود ولی باز وزنت رشد نرمالی نداشت و همه اش 200 گرم اضافه کرده بودی ناراحت روی منحنی دقیقا اومده روی خط قرمز. دکتر معاینه ات کرد و گفت تو خانواده سابقه کم خونی دارین گفتم خودم یه زمانی کم خون بودم گفت شاید دخترتون هم کم خون باشه ولی چون زیر یک ساله ازمایش نمی نویسم و فعلا دارو میدم تا بعدا با ازمایش دقیقا مشخص بشه. خلاصه مولتی ویتامین و قطره اهن خارجی نوشت به علاوه مکمل غذایی. گفت بهت بیسکوییت ندم بهتره، چون سیرت میکنه و باعث میشه چیزایی که واست بهتره رو نخوری. حالا اینارو امتحان کنیم ایشالا که وزنت به حد نرمال برسه.

اینم چند تا عکس از 8 تا 9 ماهگی. البته این عکس اول مال چند ماه قبله که چون بابامحسن دوستش داشت گذاشتمش اینجا نیشخند

 

1

مورچه ها هم از دستت در امان نیستن نیشخند

2

4

اینجا هم با عمه زهرا اینا رفته بودیم بیرون و تو هم حسابی با کیانا جون بازی کردی

3

6

این عکسم مال شبیه که خونه بابا جون اینا بودیم و شما بی خوابی زده بود به سرت حسابی هم شیطون شده بودی. داشتی چشم خاله رو درمیاوردی نیشخند

7

قلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (39)

خاله عارفه
1 شهریور 91 23:59
9 ماهگیت مبارکککککککک عزیزم
نهیر
2 شهریور 91 0:23
9 ماهگیت مبارک گل من خیلی ماهیییییییییییییی عزیزم خیلی خوشگل تشریف دارین بلااااااااااااااااااااااااااا مورچه بخورتت
سارینا مامان آرمان
2 شهریور 91 0:27
خاله جونم خدا رحم کرد چرا گوشوارتو خوردی چه استرسی به مامانت وارد کردی عزیزمممم انشالله که دیگه از این اتفاقات نیفته گلم
آرزو
2 شهریور 91 14:45
واقعا ماپده داره زود میگذره ولی ‍وستی میکنن ها نه ماهگیت مبارک نازدونه خاله هم تولدی آرمان که یکی مثل خودت بلاست همیشه سلامت باشین
مریم مامان عسل
2 شهریور 91 20:44
ههههههههههههه
وای ماشالله به این شاهزاده خانوم. ببخشید سلام. خنده ام گرفت چون پرنیا و عسل کاراشون خیلی شبیه همه حتی خوب وزن نگرفتنشونم مثل همه!!!!!!
عکس آخری درست مثل عسل که همیشه چشمای خاله فرزانه شو درمیاره شده!
خواهر منم همسن خواهر شماست و عسل خیلی دوسش داره.
دخملی ما هم همش دنیال مورچه و دونه ی برنج یا تار مو روی زمینه! جارو برقی شده.
وای خدا رحم کرده گوشواره شو نخورده! من که میترسم گوشای عسلو سوراخ کنم چون خیلی به گوشاش دست میزنه میترسم سوراخ گوششو پاره کنه.
راستی پرنیا چند کیلوئه؟
عسل 7600 و به دکتر گفتم باید چند باشه گفت 8 کیلو ولی اشکالی نداره بخاطر دندون درآوردن و هوش به بازی شدنشون کم اشتها شدن. کم کم خوب میشن.
باید وعده های غذایی رو بیشتر کنید و غذا هشونو مقوی تر.
ببوسید این خانوم خوشگله رو برای من


سلام مریم جون خیلی دوست دارم این عسل جونو و البته روی گل خودتو از نزدیک ببینم ولی حیف که راهمون خیلیییی دوره. پرنیا 6700 ولی دکترش گفت چون قد و دور سرش خوبه خیلی جای نگرانی نیست. ممنون از راهنماییات. قربونت برم تو هم عسل جونمو ببوس
مریم مامان عسل
2 شهریور 91 20:44
وای چقدر حرف زدم یادم رفت بگم: 9 ماهگیت مبارک عروسک خانم!
مامان آریا
3 شهریور 91 0:20
سلام به مامانی و پرنیا جون وااااااااااای خدا رحم کرد واقعا... این جیگری چقدر ناز تر و بزرگ و شیطون شده بوووووووووووووس
سحر مامان تانیا
3 شهریور 91 16:48
ای جونمممممممممممممم عزیزم دلم نه ماهگی ات مبارک باشه، قربون اون صدای نازت برم که وقتی وبت رو باز می کنم هی داره می خنده... بووووووووووووووس
حدیث
4 شهریور 91 0:23
9 ماهگیت مبارک خانم طلا ما همچنان عاشق چشمای گیرات و موهای کمندتیم
مامان آندیا
4 شهریور 91 2:51
مبارکه خانمی مامانی خدا رحم کرده ای شیطون بلا
مامان ساینا
4 شهریور 91 10:43
9 ماهگیت مبارک فرشته کوچولو.
الناز(مامان بنیا)
4 شهریور 91 23:23
از این لاغری ه نگوووووووووووووووووووو مبارک باشه عزیز نازم
saba
5 شهریور 91 0:23
مبارکه 9 ماهه شدنت باشه خاله جون.... حسسسسسسابی شیطونی هااااااااااااا
ليلا
5 شهریور 91 9:05
سلام ليلا مامان سروشا هستم كوچولوت وبلاگ قشنگي داره با اجازه تو ليست پيوندهام گذاشتمش از طرفم خوشگلت رو ببوس
سارا (مامان درسا)
5 شهریور 91 19:24
9 ماهگیت مبارک خاله مواظب خودت باش و مامانی رو اذیت نکن دخمل گل
مامان آناهیتا
5 شهریور 91 21:25
سلام روزتون خوش وای چه عکس های خوشملی خیلی لذت بردم خدا نگهداره براتون با تجربه جدید نقاشی آناهیتا منتظریم
مریم مامان ملینا
7 شهریور 91 8:40
سلام با تاخیر 9 ماهگیت مبارک پرنیای خوشگل و ناناز
مامانی دیگه دوستمون نداری که پیشمون نمیای؟! اگه واقعا اینجوریه به من بگو تا منم دیگه نیام اینجا مزاحمت بشم، اما من نمیتونم از پرنیای گیسوبلند و خوشگلم چشم بپوشم ولی خب.....


ممنونم عزیزم. نههههه این حرفا چیه باور کن این فسقلی اصلا وقت نمیذاره واسم ولی چشم حتما میام سر میزنم بوس
خانمی
7 شهریور 91 10:07
9 ماهگیت مبارک......ماشالا چه ناز و خوشگل شدی عزیزم
الهه
7 شهریور 91 22:12
سلام مامانی فرشته کوچولو.وب زیبایی دارین خوشال میشم بهم سر بزنید
فاطمه
8 شهریور 91 23:21
0 ماهگی دختر خوشملت مبارک مائده جون ...عکساش خیلی خوشگله بابا این دختر کمبود وزن نداره والا خوبه یعنی تو عکس که اینطوری نشون میده نگران نباش 1 دختر توپولی بشه


منظورت 9 ماهگیه دیگه آره ممنون گلم. عکساش یه کم غلط اندازه درشت تر نشون میده
گلاره
9 شهریور 91 11:56
عزیز خاله با کلی تاخیر 9 ماهگیت مبارکککک مائده سر وزنش زیاد حساس نباش وزن بنیتا هم کمه وهر ماه 300 گرم وزن میگیره من فکر کنم بخاطر ژنشونه تازه به ابن نکته هم توجه کن که بچه های ما ریز به دنیا اومدن


نمیدونم والا ولی باز نسبت به بنیتا یک کیلو کمتره
مامان آناهیتا
9 شهریور 91 17:36
با مطالبی در مورد بازیهای گروه سنی 2 سال به بالا منتظرتونیم امیدوارم برای شما مفید باشه
مریم مامان پندار
10 شهریور 91 15:46
9ماهگی ات مبارک خاله جون دوستت دارم قد یه دنیا
فاطمه مامان رها (ترنم)
15 شهریور 91 15:24
قالب جدید مبارکههههههههههههههه دخمل تو هم خیلیییییییی وروجکه ها خدا حفظشون کنه
mamane Ali
17 شهریور 91 1:47
سلام گلم .. 9 ماهگیت مبارک خوشکل خاله ! وای خداروشکر اتفاق بدی نیافتاد و گوشواره اش رو قورت نداد این وزن نگرفتن هم وافعا داره اعصاب منو داغون میکنه ! به خدا نمیخواد تپل شن فقط وزن گیری نرمال داشته باشن بسه !
سارا سیقلی
17 شهریور 91 15:21
چه قدر پرنیاجوووووون بزرگ شده .تازه چقدرم ناز وخوشگل شده..


مرسی عزیزم
مامانی وروجک
17 شهریور 91 19:07
واااای دختر این چه کاری بود کردی مردم از خنده.چه شیطونکی هستی تو من تو کفت موندم!
مائده جون ارمیا هم وزن گیریش خیلی خوب نیست من هم همیشه غصه میخوردم ولی الان از بس ارمیا شیطنت و بازیگوشی میکنه بیشتر سرگرمشم و کمتر فکر میکنم زیاد به خودت و بچه فشار نیار بابا چثه ش همینه ریزه میزه ست.


سعی میکنم زیاد بهش فکر نکنم
الناز(مامان بنیا
18 شهریور 91 16:10
دخترت جیگرهههههههههههههههههه


جیییییییییییییییگری از خودتونه
مامان آریا
19 شهریور 91 1:01
سلااااااااام
کوشین پس؟
دلمون تنگ شده



سلام میایم به زودی
باران اردیبهشت
19 شهریور 91 12:05
ااوا چرا پس من فکر میکردم برات اینجا پیام تبریک گذاشتم پس؟

پرنیا جونم ومامان مائده 9 ماهگیتون مبارک .9 ماه زندگی و شیطونی پرنیا کوچولو و 9 ماه عاشقی و بهترین روزای زندگی برای مامان مائده


مرسی عزیزم
یاسمن مامان رادین
19 شهریور 91 19:06
نه ماهگیت مبارک عزیزم.
وای مائده چه عکسیه اون که داره میره سراغ مورچه الهی فدای اوون چشمای تیزبینت بشم که مورچه رو پیدا کردی.


ممنون گلم. از بس فضوله این بچه
رومینا
20 شهریور 91 10:18
نه ماهگیت مبارک باشه خوشگلم قربون اون صدای خوشگلت چه قشنگ میخندی فرشته کوچولو


ممنون عزیزم
ازاده مامانه هانا
21 شهریور 91 15:49
سلاممممممممم دوستم دختر گل من خوبه؟ دلم براش تنگ شده بود خیلی ببوسش
نه ماهگیت مبارک نازنازی خانوم دوست داشتنیه من


سلام گلم ممنون
خاله عارفه
21 شهریور 91 23:20
جیگر منی تو عسیسمممممممممممممممممممممممم
صفورا مامان آوا
25 شهریور 91 14:42
عزیز دل خاله نه ماهگیت مباااااااااااارک بیچاره مورچه ها که از دستت باید در برن هههههههه
خاله عارفه
28 شهریور 91 13:46
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
کاکل زری یا ناز پری
28 شهریور 91 15:02
وااااااااااااااااااااااای عزیزم چه بزرگ شدههههههههههههههههههههههه جووووووووووون خانومی شده برا خودش مائده جون نه ماهگیش مبارکککککککککک


ممنون عزیزم کجا بودیییییییییییییی؟؟؟ همه اش به وبلاگت سر میزدم ولی ازت خبری نبود نگرانت شده بودممممم
زینب مامان محمد رضا
28 شهریور 91 15:31
جیگر طلا 10 ماهگیت مبارک


مرسی خانمی باید همت کنم و مطلب ده ماهگیش رو هم بنویسم
ترنم
28 شهریور 91 15:32
روز دختر مبارک عزیزممممممممممممم


ممنون