پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

من و دلبندم

هشت ماهگی

1391/4/31 17:12
نویسنده : مامی مائده
1,365 بازدید
اشتراک گذاری

هشت ماهگیت مبارک عزیز دلم ماچ ببخشید که سه روز دیر شد آخه این چند روزه خیلی کار داشتم

1

روز یکشنبه 25 تیر برای اولین بار بردمت ارایشگاه که موهاتو کوتاه کنن. مامانم گفت همکاری نمیکنی ولی من گوش نکردم چون دوست داشتم موهات مرتب بشه واسه عروسی، ولی همون شد که مامانم گفت تا خانم ارایشگر با قیچی بهت نزدیک شد زدی زیر گریه و دیگه ساکت نشدی اونم سریع کارشو انجام داد ولی نه درست و حسابی چون تو آروم و قرار نداشتی. اینقدرم وول خوردی که همه جای خودتو و منو پر از مو کردی. منم سریع با بابایی تماس گرفتم تا واست حوله و لباس بیاره. همونجا بردیمت حموم و بالاخره ساکت شدی. ولی موهات خیلی بهتر از قبل شد نیشخند

روز دوشنبه 26 تیر اولین عروسی رو رفتی niniweblog.comعروسی دخترداییم سمیه جون بود. وارد تالار که شدیم با همه غریبی کردی و کلی گریه کردی ولی بعدش خوب شدی یه مدت پیش بابا بودی و یه مدت هم پیش من. یه ساعتی هم تو اون سروصدا خوابیدی نیشخند در کل دختر خوبی بودی و ازت راضی بودمniniweblog.com

یادم رفت تو عروسی ازت عکس تکی بندازم وگرنه میذاشتم اینجا.

فرداشم با بابا جون اینا رفتیم شمال که اینم اولین مسافرتت به شمال بود و به همگیمون خیلیییی خوش گذشت. از جاده رشت رفتیم ساحل چمخاله و شب اونجا ویلا گرفتیم. از دریا خیلییییی خوشت اومد. پاهاتو میکشیدی رو ماسه ها و وقتی اب میخورد بهشون کلی بالا و پایین میپریدی و ذوق میکردی   قلبقلب

2

2

4

 روز بعد رفتیم نمک ابرود. تو تله کابین خیلی هیجان داشتی و همه جا رو با دقت نگاه میکردی قربونت برم که مثل مامانت عاشق هیجانی ماچماچ

5

6

از جاده چالوس هم برگشتیم خونه. روز جمعه هم مرخصی بابایی تموم شد و برگشت سرکار.

خب حالا ببینیم خانم خانوما چه کارای جدیدی یاد گرفته خیال باطل

تو شمال یاد گرفتی چهار دست و پا بری

وقتی من تو اشپزخونه مشغول کارم تو هم سینه خیز میای و خودتو میرسونی به پله اشپزخونه و با مهارت خاصی ازش میای بالا (ارتفاعش خیلی کمه) دستاتو میکشی رو سرامیکا و از همه بدتر بهشون زبون میزنی آخه این چه کاریه دختر گلم فکر کنم چون خنکه خوشت میاد

راه رفتن رو خیلی دوست داری. دستاتو میگیریم و تو هم تاتی میکنی بیشتر مواقع پای راستتو بیشتر از پای چپت بلند میکنی و گامهای بلند برمیداری انگار که داری رژه میری خودت با این کارت خیلی حال میکنی

از تبلیغای تلویزیون هم خیلی خوشت میاد مخصوصا تبلیغ یخچال ال جی که از شبکه جم پخش میشه البته تبلیغ پوشک هم که جای خود داره

یه کار خیلی باحال که جدیدا یاد گرفتی بوس کردنه وقتی صورتمو به لبات نزدیک میکنم و میگم پرنیا مامانی رو بوس کن تو هم صورتت و میاری جلو و لباتو میذاری رو لپم یا لبم وایییییی عشق میکنم با این کارت قلب قلبقلبالبته فقط من و بوس نمیکنی این سعادت نصیب بابایی و خاله و مامان بزرگ و بابا بزرگتم شده

راستیییییییی  تو مسابقه اتاق من هم برنده شدی هوراااااا الانم عکست تو ویترین نی نی وبلاگه به مدت یک هفته

7

همچنان غذاتو درست حسابی نمیخوری و مامانی رو ناراحت میکنی. کاش اونجوری که به بستنی علاقه نشون میدادی به غذا هم نشون میدادی. میترسم از این بچه ها بشی که شام و ناهارشون قاقالی لیه ناراحت

ماچدر آخرم مثل همیشه بهت یادآوری میکنم که من و بابایی عاشقتیمممممممم ماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (25)

آتنا مامان روشا
31 تیر 91 14:02
خوشگل خاله خوش به حالت چه آب بازی کردی منم خیلی وقت دلم برای شمال تنگ شده ولی هنوز میترسم روشا رو ببرم مسافرت.زنده باشی. در ضمن شما جزء دوستان روشا جونی هستی


ممنون عزیزم ایشالا فرصت بشه شما هم برین خوش بگذرونین
خاله عارفه
31 تیر 91 23:38
اره جیگر خاله حسابی بهت خوش گذشته بودا به منم همینطور خدا جون ازت میخوام پرنیا جونم شیکمو بشه تپل مپل بشه
نهیر
1 مرداد 91 0:54
ایییییییییییییییییییی عاشق اون خوشگلیتم من چشماتو دوست دارم یه جوریه منحصر به فرده

موهاتم خوشگل شده


مرسی خاله جونم
ازاده مامانه هانا
1 مرداد 91 1:54
وااااااااااااااااااااااای من فدای اون پای کوچولو که با شک و تردید میکشی رو شنا
الهییییییییی من به قربون نشستنت تو استخرت
الهی من به قربون اون زلفون کوتاه کردت
مائده ببوسش تورو به اون خدا خفم کردی با این دختر عسلت


قربونت برم آزاده جونم. یکی باید به خودت بگه که عکسای دخترت همینطوری کشته مرده میده یکیش خود من
الناز(مامان بنیا
1 مرداد 91 11:24
موهات مبارک خاله جونیییییییییییییییییییییییی
مروارید مامان آوا
1 مرداد 91 15:22
هشت ماهگیت مباااااااااااارک عزیزم
عکس اولت عاااااااااااااالیه چطور گرفتی؟


ممنون
تو استخر بادیشه عمودی گذاشتم نشوندمش توش
فاطمه
1 مرداد 91 19:37
8ماهگی دخمل خوشگلت مبارک مائده جونم

عکسای پرنیا جون هم خوشگل شده

ای جانم چه ذوقیم میکنه تو تله کابین


ممنونم خانمی
مامان امیرسام
1 مرداد 91 19:55
چه دختر نازی دارید.برنده شدنش تو مسابقه مبارک باشه.شادباشید.


ممنون
روشا...مامان ساینا
1 مرداد 91 20:05
برای پرنیای خوشکلم با اون چهره منحصر به فردش (اینو از نهیر گرفتم)


ممنون عزیزم
حسناسادات
2 مرداد 91 2:34
هشت ماهکیت مبارک خاله جون


ممنون
شلاله
2 مرداد 91 15:03
8 ماهگیت مبارک خوشگل ترین دخمل دنیا


ممنون عزیزم
saba
3 مرداد 91 0:37
ووووووووویییییییی موش نخوره تورو قند عسللللللللللللل
مبارک 8 ماهگیت خاله جون


ممنون
mamane Ali
3 مرداد 91 14:02
چه عکسای خوشکلی .. مخصوصا عکس اولیه
8 ماهگیت مبارک عسل خاله ..
انشالله همیشه به شادی و مسافرت و خنده و خوشحالی .. پرنیا جون خوب غذا بخور که تپلی بشی علی کوچولوی ما که اصلا غذا نمیخوره


مرسی خاله جون
مامان ابوالفضل
3 مرداد 91 20:34
سلام خاله
هشت ماهگیت مبارک
موهات خیلی نانازی شدن


ممنون خاله جون
مامانی وروجک
4 مرداد 91 17:36
سلام عزیزم هشت ماهگیت مبارک. قربون بازی کردنت با شن ساحل بشم خیلی ناز و خوردنی هستی!.برنده شدنتون هم مبارک باشه


ممنون گلم
حدیث
4 مرداد 91 17:51
چه معنی داره من اینقدر دیر نظر بدم؟؟؟/

هوووووف بخورم اون پاهای خوشگلت و که رو ماسه های خیس میکشی
این سری اومدی شمال بیا این ور ترک ببینمت جیگر طلام


از بس که زود به زود سر میزنی
چشم ولی تهران نزدیکتره هااااا
مریم مامان عسل
4 مرداد 91 21:31
هشت ماهگیت مبارک گل نازم.
هزار ماشالله عروسک خاله.
دریا خوب بود؟
عسل که خیلی خوشش اومد.
راستی من مطمئن بودم با اون عکس از اتاقت حتما توی مسابقه برنده میشی عزیزم.
دوست دارم.


ممنون خاله جونم
مریم مامان عسل
4 مرداد 91 21:33
راستی چه جالببببببببببببببب
عسلم عاشق اون تبلیغه
همون که میوه ها و سبزیها تو یخچال دان میرقصن.
از جم و من و تو پخش میشه.
تا اون میاد عسل ساکت زل میزنه و نگاش میکنه.


آره همونه پرنیا که عاشقشه. قربون عسل جونم بشم که با دخترم هم سلیقه اس
باران اردیبهشت
8 مرداد 91 18:21
پرنیا گلی مبارکه اولین آرایشگاه رفتنت
همیشه به سفر دختر جونی
مامی مائده ببوسش


چه عجب باران جون از این ورا
ممنون عزیزم چشم
مامان علی
10 مرداد 91 9:38
چه دخملک نازی دارین ماشالله خدا حفظش کنه. دوسش دارم اتاقشم خیلی قشنگه


ممنون عزیزم
خانمی
10 مرداد 91 9:41
8 ماهگیت مبارک خانوم خوشگله


ممنونم
مامان نخودی
15 مرداد 91 10:32
خاله برنده شدنت تو مسابقه مبارک


ممنون
سارینا مامان آرمان
17 مرداد 91 10:59
به به چه موهات خوشگلللللل شده مبارککک
8 ماهگیتم مبارک البته با تاخییر
الان باید بگم 9 ماهگیت مبارک
بوسسسسسسسس


ممنون خاله جون
❤مامان آزی❤
17 مرداد 91 16:29
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
مریمی مامان هانا
18 مرداد 91 15:11
وای عسل شیرین... چقدر خوشمل و نازی..

مباره 8 ماهگی و 4دست و پا رفتنت

مائده کارت در اومده هههههههههه


ممنون عزیزم. بدجورم دراومدههههه