پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

من و دلبندم

بالاخره نشستی :D

1391/4/10 23:48
نویسنده : مامی مائده
1,248 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به خانوم خوشگله ی خودم niniweblog.com

امروز بالاخره تونستی واسه چند دقیقه بدون کمک بشینی هورااااااااااااااا. کلا تو نشستن خیلی تنبلی میکردی ولی بالاخره ... از خود راضی

دیگه حسابی ددری شدی. اگه کسی رو ببینی که لباس بیرون تنشه کلی گریه زاری میکنی که بری بغلش مخصوصاااااااااا بابایی.

وقتی داری سینه خیز میری از دور بهت میگم پرنیا بگیرمت؟ تا اینو میشنوی ذوق میکنی و سرعتتو دوبرابر میکنی تا از دستم در بری خنده از این کارت خیلی خوشم میاد

چند وقت پیش بابایی متوجه شد که از بین آهنگایی که از شبکه pmc پخش میشه به یکیشون علاقه ی خاصی نشون میدی و مشغول هر کاری باشی بلافاصله ساکت میشی و به سمت tv برمیگردی و تا آخر آهنگ از جات تکون نمیخوری نیشخند حالا این آهنگ چی هست؟ یه آهنگ کردیه خنده به اسم regay mal

آخه دختر جون مامانت کُرده یا بابات که از این خوشت میاد متفکر ولی ما هم چند بار که گوش دادیم خوشمون اومد و آهنگ ملایم و قشنگیه . منم ضبطش کردمو هر بار که بدقلق میشی یا نمیخوای غذا بخوری اینو میذارم و تو مثل یه خانم حرف گوش کن میشی و غذاتو تا آخر میخوری از خود راضی کاش زودتر میفهمیدیم. حالا باید تو گوشیمم بریزم چون حتما بیرونم به درد میخوره نیشخند فقط امیدوارم روزی نرسه که ازش خسته بشی

 niniweblog.com niniweblog.com niniweblog.com niniweblog.com

 یه پری آکواریومی متعجب نیشخند

1

اینجا دیگه ذوق زده شده

2

niniweblog.com

3

niniweblog.comخیلی خیلی دوستت داریم اینو هرگز یادت نره niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (36)

مریم مامان عسل
11 تیر 91 17:59
مائده جون من و عسلم شما رو خییییییلی خییییییلی دوست داریم.
شاید چون از دوران بارداری با هم بودیم و شاهد لحظه لحظه بزرگ شدن بچه هامون هستیم و خواهیم بود.
برای چشمای خوشگل این خانوم کوچولو اسپند دود کنید لطفا.
هززززار ماشالله.
از چشم بد دور باشی عزیزم.


ممنون عزیز دلم
الناز(مامان بنیا
11 تیر 91 20:14
این دختری خیلی خوشکله جیگرم
hodeys
11 تیر 91 23:52
pari daryayi e man
arusake nazammmm

hala baladi ba un ahang kordi beraghsi ya na? i
bas ke hjigari hame duset daran parnia khanoom


مرسی خاله جون

اخه اهنگش ملایمه خاله جون من فقط بلدم تند تند برقصم


نهیر
11 تیر 91 23:55
الهی من بخورمت پری دریایی من عزیزم گلم خانومم
آرزو
12 تیر 91 0:04
اي تنبل خانم چرا نمينشستي حالا جاييزت مائده مطمئن باش با مامي اي كه داره يادش نميره
saba
12 تیر 91 0:24
افرین دختر گل که نشستی....
ازاده
12 تیر 91 0:44
وای مائدهههههههههههههه پری دریاییه منو کشته دختررر چه باحالههه
راستی غالب وبلاگتم مبارکه خیلی قشنگهههه مثل صاحبش



مرسی عزیزم. اون به هم ریخته بود مجبور شدم عوضش کنم
عارفه
12 تیر 91 11:27
خداروشکر که پرنیا خانم میشینه خاله جونم آفرین که غذا تو میخوری خیلی خوشحالمون میکنی با این کار عزیز دلم بخور تا تپول مپل بشی
مروارید مامان آوا
12 تیر 91 11:48
ای جااااااااان خیلی شیرین شدی عاشق اون کلاه خوشگلت شدم بوووووووووووس


مرسی خاله جون
خانمی
12 تیر 91 12:21
چه پری آکواریومی خوشگلی به به....
مامان ساینا
12 تیر 91 17:13
وای چه خانوم خوشگلی. چه پری نازی.
سارا مامان ونداد
12 تیر 91 23:20
واااااااااااااای خدا من بخورم این پریه دریایی رو فداش بشم بوسسسسسسسسسسس
زینب مامان محمد رضا
12 تیر 91 23:42
ای جونم عاشقتم پرنیا وای خدا مردم


چندتا بچه هست که من باید هر طورشده بخورم یکیش پرنیا


مامان مانی
13 تیر 91 11:35
قربونش برم عزیزم ...... آفرین .....
نگار(مامان سام)
13 تیر 91 18:12
عزيزم نشستنت مباركه ماشالله از پري دريايي هم خوشگلتره
شلاله
14 تیر 91 13:37
جانننننننننننننننننننننننننننننننننننم خوشگل خانوم ما روز به روز ماهتر میشه مامانی هم لباسای جیگری میپوشونه دیگه واویلا میشه
خاله عارفه
18 تیر 91 11:37
¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶ . . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶ . . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶ . . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶ . . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶ . . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶ . . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶ .¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶ .¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ .¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶� � . .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶ ¶ . . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶ ¶ . . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶ . . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶� � . . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶
سارینا مامان آرمان
18 تیر 91 17:05
پرنیا جون گلم ماشالله ناز شدی ناز بودی ناز تر شدیییییییی آفرین بلاخره نشستی دیگه چه کارایی بلدی خاله جون؟


مر سی خاله جون. خرابکاری هم بلدم
مریم مامان ملینا
19 تیر 91 9:45
مبارک باشه نشستن گل دختر
خیلی جیگری خاله، عکس آخری خییییییییییییییییییلی نازه خیلی....
اون پری دریایی هم محشره


ممنون عزیزم
شلاله
19 تیر 91 10:16
مائده جوننننننننننننننننننننننننم مبارکههههههههههههه.من الان بهمیدم که اتاق پرنیای خوشگلمون برنده شده
کاش یه پست بذاری


مرسی عزیزم نه فکر نمیکنم نیاز باشه
فاطمه (مامان آیلین)
19 تیر 91 11:50
دختر هزار ماشالا خیلی نازه دختر منم هفت ماه و خورده اییه اگه تمایل داشتین تبادل لینک کنیم


ممنون حتما
مامان هوراد
19 تیر 91 16:25
سلام گلم تبریک می گم چه اتاق قشنگی دست مامان وبابا درد نکنه چه باسلیقه و زیبا بوس بوس
مامان مهسا
20 تیر 91 0:44
وبلاگ کوچولوت عالیه.خودشم جیگره ببوسش خوشگله رو.


ممنون
مامان یکتا
20 تیر 91 8:48
سلام عزیزم تبریک عرض می کنم


ممنون
شادی
21 تیر 91 7:31
سلام خانومی.....من تازه اومدم وبلاگ شما...از اون وبلاگی که اسم شرکت کننده های مسابقه بهترین اتاقو نوشته بود.....
عاشق دختر کوچولت شدم.....از اون موقع که دیدمش 3 4 بار واسش اسپند دود کردم بس که بانمک و نازه.....تو رو خدا هرروز واسش اسپند دود کن چشمش نزنن


مرسی عزیزم خیلی لطف داری
مامان نیکا
21 تیر 91 9:08
وای ماشالله چه دختر نازی دارین
ببوسینش ای پری دریایی آکواریومی رو ..


ممنون چشم
مریمی
21 تیر 91 13:41
عزیزم... خیلی ماشالا نازه مائده واسش اسفند دود کن


ممنون گلم
زهرا از نی نی وبلاگ213
25 تیر 91 11:32
چه نازنین دختری هزار ماشالا
زهرا از نی نی وبلاگ213
25 تیر 91 11:33
سلام ما دو تا پست جدید گذاشتیم + عکس نی نی کوچولومون که تازه دنیا اومده تشریف بیارید
mamane Ali
26 تیر 91 5:16
سلام مامانی .. یادمه وقتی باردار بودم و تو وبگردیام سیسمونی نینیا رو نگاه میکردم ، یه چندباری اومدم وبلاگتون .. اون موقع نینی شما هنوز دنیا نیومده بود.. الان از روی لینکی که نینی سایت گذاشته برای برنده های مسابقه ی اتاق من اومدم و کلی ذوق کردم که نینی تون رو دیدم .. پرنیا کوچولو خیلی نازه .. خدا نگهش داره .. می تونم لینکتون کنم؟


خوشحالم که به ما سر زدی. البته منم با کمال میل لینکتون میکنم
دخمل باشی
26 تیر 91 13:23
هزار ماشاا...
عینفرشته کوشولوها میمونی...
این لباس گلی گلی هم کلی بهت میاد


ممنون
مامان زهره
26 تیر 91 14:05
عزيز دلم خدا پشت و پناهت باشه
مامان بهار و باران
26 تیر 91 20:20
خیلی نازی پرنیا جون با ما دوست می شی ؟


ممنون دوست جونا چرا که نه
ATeNa
27 تیر 91 21:50
سلام عزیزم . مرسی که اومدی پیشمون خاله جونم


سلام خواهش میکنم
مامان مهتاب
28 تیر 91 13:48
خدابرات نگهش داره
راستی من لینکتون کردم اگه دوست داشتی منم لینک کن...


ممنون
ادرس وبلاگتو برام نذاشتییییی
آتنا مامان روشا
29 تیر 91 14:53
ماشا الله دخترتون چشمای درشت و نازی داره خدا حفظش کنه اگر دوست داشتید به ما هم سر بزنید و مارو لینک کنید من شما رو لینک کردم


خیلی ممنون
چشم حتما