پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

من و دلبندم

آزمایش

1391/3/3 15:51
نویسنده : مامی مائده
984 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم ماچ

روز یکشنبه رفتیم دکتر. وقتی وزنت کرد فهمیدیم تازه 100 گرم هم کم کردی ناراحت واسه همین دکتر یه آزمایش ادرار نوشت که یه وقت عفونت پنهان نداشته باشی. فرداش نمونه رو ازت گرفتم و بابایی برد ازمایشگاه. امروز جوابشو بردیم پیش دکتر و گفتش که خداروشکر هیچ عفونت یا مشکل دیگه ای نداری. گفت بچه اتون کلا جثه اس ریزه و جای نگرانی نیست. گفت احتمالا خودتم بچه بودی ریزه بودی گفتم بله مامانم که اینطوری میگه نیشخند

خلاصه خیالم راحت شد ولی سر غذا خوردنت وسواس پیدا کردم دوست دارم مدام بهت شیر یا غذاهای دیگه بدم بخوری ولی خودمو باید کنترل کنم نیشخند همونطور که فکر میکردم از سوپ زیاد خوشت نمیاد ولی سعی میکنم بازی بازی بهت بدم بخوری. بیسکوییت مادرو خیلی دوست داری و همینطور فرنی رو.

وقتی میخواستم واست وبلاگ بسازم خیلی فکر کردم که چه نام کاربری واست انتخاب کنم. همیشه دوست داشتم بچه ام تپلی باشه واسه همین توپولکم رو انتخاب کردم ولی واقعیت طور دیگه ای شد و تو از همون اول ریزه میزه بودی لبخند به هر حال همین توپولکم خوبه و دوستش دارم. تو هم هر طوری باشی، ریز بازی درشت باشی، چاق باشی لاغر باشی عشق منی و میپرستمت ماچقلب

راستی از شش ماهگی هم یاد گرفتی پاهاتو میگیری تو دستتو باهاشون بازی میکنی. گاهی وقتا هم شست پاتو میکنی دهنت که خیلی بامزه میشییییییییییی قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مریم مامان پندار
3 خرداد 91 23:25
من که بهت گفتم خانوم نگران نباش تشخیص من حرف نداره دید ی>بدون دیدن ازمایش و اینا بهت گفتم هیچی نیست خدا رو شکر


قربونت برم
آرزو
3 خرداد 91 23:28
مائده توهم مثل من مامان نگراني خدارو شضكر كه هيچي نبود
hodeys
3 خرداد 91 23:30
خدا رو شکر که دختری سالمههه
واقعا مامان بودن چه سخته واسه تب بجخ ات میمیری

الهی که هر 3 تون همیشه سالم و سر حال باشین


ممنون حدیث جون
مریم مهرزاد
3 خرداد 91 23:59
نگرانی نداره بچه باید سالم باشه...که خدا رو شکر جیگر ما ،هست....قربون چشاش
حسناسادات
4 خرداد 91 7:53
عزیزم مهم نیست چاق باشن یا لاغر خودشون سالم باشن فقط.
منم سر غذا خوردن حسنا خیلی حساسم .فکر کنم به خاطر حساس بودنمه که اینقدر بد غذاست


اره والا خداروشکر که سالمن
شلاله
4 خرداد 91 13:36
ای جانم خداروشکر که چیزی نبود.مائده جون عروسکمون همه جوره تکه یه دونست


ممنون عزیزم
خاله عارفه ودوستام مبینا وفاطمه*
4 خرداد 91 17:26
سلاممممممممم خدارو شکر خاله که عفونت نداشتی آجی جون بهت گفتم چیزی نیست الکی یه مدت اعصابمون خرد بود پرنیا جون فاطمه و مبینا هم از دیدن عکسات خیلی ذوق کردند.اخه چند وقت بود که ندیده بودنت. هممون دوست داریم.


مرسی از همتون
ازاده مامانه هانا
5 خرداد 91 0:37
همچینم ریز نیستااااا خیلیم عالیه باربیه رو فرمه خوش استیله اصلا اخرشههههههههه هر چیه عشق منه دیگهههه
بوووووووووووووووووووس واسه توپولکمممممممم


ممنون گلم
فاطمه
5 خرداد 91 12:49
کجاش ریزه این خوشمله؟خیلیم خوبه اصلن نگرا نباش عزیزم...من بچه از پرنیا جون ریزه تر دیدم
مامان ابوالفضل
20 خرداد 91 15:40
تپل بودن یا نبودن
ریز بودن یا نبودن
واقعا اینا مهم نیست
مهم سالم بودن بچه هاست
خدا همه ی بچه ها رو سلامت نگه داره
آمین


اره واقعا. ممنون عزیزم