پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

من و دلبندم

دو و نیم ماهگی

1390/11/14 2:14
نویسنده : مامی مائده
757 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامان قلب

نمیدونی چقدرررررر دوستت دارم هر روزی که میگذره عشقم نسبت بهت بیشتر میشهniniweblog.com

دختر گلم کم کم داری بزرگ میشی و کارهای جدید انجام میدی. خوابت در روز کمتر شده و شب هم بهتر میخوابی نهایت تا یک بیداری و بعد میخوابی تاااااا 6 که بلند میشم بهت شیر میدمو دوباره میخوابی تا 9 یا 10 niniweblog.com

بیشتر مواقع صبحا که بیدار میشی خوش اخلاقی و باهات که حرف میزنم میخندی ولی مواقعی هم هست که با نق و نوق بیدار میشی و همه اش زور میزنیniniweblog.com

جدیدا خودتو واسه مامان و بابات لوس میکنی و یه طور خیلی قشنگی لب میذاری و شروع میکنی به گریه کردن که یعنی بیاین منو بغل کنین اخ قربونت بشم من که وقتی بغلت میکنیم اروم میشی البته اگه یه ذره دیر به دادت برسیم مابین گریه هات غرغر میکنی و دعوامون میکنی niniweblog.com

وقتی باهات حرف میزنم با دقت گوش میدی، لباتو تکون میدی، یه صداهایی از خودت درمیاری و میخندی

از صدای جغجغه هاتم خوشت میادniniweblog.com

قبلا اینطوری نبودی ولی جدیدا وقتی میخوام ازت عکس بگیرم چشاتو گرد میکنی و با تعجب بهش نگاه میکنی اینطوری

5

اینجا هم از دیدن این اقا ماره تعجب کردی

6

دستاتو کاملا شناختی و با ولع بیشتری میخوریشوننیشخند

 اویز بالای تختت رو خیلی دوست داری و از صداش خوشت میاد تقریبا هر دفعه 10 دقیقه ای باهاش سرگرمی و بهش میخندی ولی بعدش باز میگی بیاین منو بغل کنین

2

بغل غریبه ها دوست نداری بری و خانواده خودت رو ترجیح میدیقلب

وقتی سکوت باشه یه دفعه یه صدای بلند بیاد میترسی و بغض میکنی ولی اگه سکوت نباشه برات عادیه

همچنان از حموم رفتن خوشت نمیاد، از اولش بغض داری و اخرش تبدیل به گریه میشهniniweblog.com

وقتی هم رو زمین میخوابونمت یواش یواش تغییر جهت میدی و میای رو زمین نگاه کن اینطوری

1

البته بیشتر وقتا تو گهواره میخوابونمت اونم بدون بالش نیشخند

بادکنک درست کردنم خیلی دوست داری نیشخند

3

شبا هم با پستونک خوابت میبره. در کل روز به روز جیگرتر و خوردنی تر میشی niniweblog.com

الان جمعه 90/11/14 ساعت 2:10 دقیقه بامداده و من از ساعت 11 شب پنج شنبه نیشخند شروع کردم به نوشتن این مطلب ولی از دست تو خانمی یه روز طول کشیده نیشخند

خیلی دوستت دارمممممممممممممممممممممممممممممم ماچماچماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

سحر
14 بهمن 90 2:20
قربون اون چشمای ماهت خاله جونننننننننننننننننننننن
ازاده مامانه هانا
14 بهمن 90 2:30
چقده ناز شدی دورت بگردم هر دفه میام میبینمت بزرگ تر و عسل تر شدی زودی بزرگ شو مامان مائده رو مجبور کن بیاید خونه ما


مرسی ازاده جون
شایلان
14 بهمن 90 3:05
فدای اون تعجب کردنش عزیزم مهتا هم از حمام بد ش می یاد وقتی لباسشو در مییارم میفهمه حمامه میزنه زیر گریه هههههه


اینقد دوست دارم تو حموم بخنده و اب بازی کنه
خاله عارفه
14 بهمن 90 14:10
الهی من قربونت بشم که روز به روز بزرگتر میشی و کارهای بامزه تر میکنی که خاله کیف کنه
آرزو
14 بهمن 90 14:44
چشمهاي گردتو برم خالههههههههه
دوست داري با پسمل من دوست بشي


مرسی خاله جون منم دوست دارم
مامان رادمهر
14 بهمن 90 16:41
آخی چقدر ناز و بزرگ شده ، قربونش برم . رادمهر هم تقریباً همین کارهارو می کنه عادت کرده با پستونک بخوابه ، جغجغه رو خیلی دوست داره با صداش ساکت میشه ، یه مدت بغلی شد حسابی اما به توصیه دوستم یه لحاف نرم رو جلوی تلویزیون پهن کردم با چند تا جغجغه و cd های موزیکال وقتی گریه می کنه بغلم کنین ساکت میشه الان راحت تر شدم و به کارام بیشتر میرسم.


چه خوب منم باید امتحان کنم
مامان عرشیا
14 بهمن 90 17:08
واییی خاله جون چه چشمهای خوشگلی داری .می بوسمت عزیزم .


مرسی
الهام مامان یاسمین زهرا
14 بهمن 90 22:39
عزیزم چه ناز شدی ، چشمای گردش رو ببین ماشالا کی بشه دخمل من هم خوابش منظم بشه
مروارید مامان آوا
16 بهمن 90 6:58
الهی من قربون این دخمل خوشگل بشم تغییر جهت دادنش تو خواب مثل آوا میمونه
یاسمن مامان رادین
21 بهمن 90 1:48
خاله قربوونت بره اینقدر تو ماهی عسیسم.

چقدر خوشگل خوابیدی خاله جوونم


رادین هم از دیدن دوربین خیلی تعجب میکنه.


مرسی خاله جون
مامان ابوالفضل
21 بهمن 90 14:48
ای جانممممممممممممممم چه ماهی شده این دخمل
كاكل زري يا نازپري
21 بهمن 90 21:33
قوربون اون چشاي خوشگلش بشيم ما عزيز دلم مائده خانوم كه همه چيز رو با حوصله ثبت ميكنه


حوصله شما که از منم بیشتره
ثمین
22 بهمن 90 23:58
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم