پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

من و دلبندم

اولین حموم مستقل

1390/11/7 0:36
نویسنده : مامی مائده
786 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان ماچ

روز چهارشنبه 90/11/5 من و بابایی برای اولین بار بردیمت حموم و به کمک همدیگه شستیمت اولش یه ذره ترسیدم ولی خودتم یه ذره همکاری کردی و به خوبی و خوشی شستیمتو تر و تمیز اوردیمت بیرون قلب

قبل از سشوار

1

بعد از سشوار

2

قربون اون موهات بشم که وقتی خیس میشه فر میخوره ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (24)

مامان کوچولو
7 بهمن 90 0:53
من قربونن تو دختر بشم
خاله ماشالا به موهات ایشالا همیشه تر و تمیز باشی عزیزممممممم


مرسی خاله جون
ازاده مامانه هانا
7 بهمن 90 2:36
مائده جه با مزه عکس انداختی کلی کیف کردم .
ایشالا سشوار بکشی ببریش عروسییییییییییی
خوردنیو ببوس از طرف من.
راستی دقت کردی اب و هوای کرج خوبه دخملامون گیسو کمندن
دوستون دارم


مرسی عزیزم. اره هوای کرج عالیه
bahareh
7 بهمن 90 12:21
ey khoda ghyafasho niga. jigaaaaaaaaaaaaar. mashalla maede esfand yadet nare


چشمممم
مریم مامان پندار
7 بهمن 90 16:05
عزیزم ماشالله
عافیت باشه
به مامان بگو اسفند دود کنه اون چشای نازت و خرمن موهات چشم نخوردن ایشالله


چشم خاله جون میگم بهش
سحر مامان آراد
7 بهمن 90 17:27
عزیزم چه موهاییییییییییییییییییییییییی
خوشگل خاله
ماشالا جیگگررررررررر یه کم از موهاتو بده به پسر من پسر من کچله


فاطمه
8 بهمن 90 1:10
الهی نازی پرنیا جونم به مامان بگو خوب بپوشوندت ها سرما نخوری یوقت


نه مامانم کارشو خوب بلده
مامان محمد پارسا
8 بهمن 90 11:26
سلام ناناز خاله
عافیت باشه
یه مدته ندیده بودمت چقدر بزرگ و ناز شدی عزیزم
خدا حفظت کنه و همیشه سلامت باشی
عکس هات هم خیلی ناز هستند .


مرسی خاله جون
یاسمن مامان رادین
8 بهمن 90 16:28
ماشاالله به این همه مووووووووو.

چه ماه شدی با اون موهای فرفریت عسیسم


ممنونم
مینا مامان فرزام آندیا
8 بهمن 90 22:25
عاشق وقتیم که بچه ها از حموم میانو موهاشون خیسه قوربونت بشم
منا مامان الینا
9 بهمن 90 0:37
واییییییی الهی این دخمله از حالا چه موهای پر پشتی داره برعکس الینای من که هر روز کچل تر میشه!
مریم مامان عسل
9 بهمن 90 2:05
خوشگل خاله فدات بشم. هزار ماشاالله. دوستت دارم پرنیا نازم. اسمت هم خیلی بهت میاد مثل حریر ناز و لطیفی.


مرسی خاله جون
دانیال
9 بهمن 90 10:12
ای واااااااااااااااااااااااااااااااای این بچه چرا اینقدر خوردنیهههههه

نگین
9 بهمن 90 16:41
اییییییییییییییییییییییییییییییی جونمممممممممممممممممممم چه جیگری شده پر نیاااااااااااااااااااااااااااااااااااا خانومییییییییییییییییییی بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


مرسی
مریم مامان ملینا
10 بهمن 90 10:28
واااااااااااااااااااااااای هر روز خوشگل تر میشی عزیز خاله
مامانی اسپند یادت نره


مرسی خاله جون
مامان مریمی
10 بهمن 90 10:40
عزیزمممممم تمیز خالهههههههههه

این سشوار که میگی چی بید؟


خودمم نمیدونم والا
مامان آریا
11 بهمن 90 1:30
اخی موهاتم مثل خودت قشنگه...
ولی عزیزم کم کم اماده شو برای ریزش مو
اریای من که دیگه کچل شده



جدی؟ از کی موهاش شروع کرد به ریزش؟
مامان کیان
11 بهمن 90 14:02
اییییی جااااااااااااانم.ناز موهاشو برم عافیت باشه دخملی راستی مامانی موهاشو سشوار نکشید آخه خیلی زوده واسه پوست سرش خوب نیست


سشوار از فاصله خیلی دور میگیرم با گرمای ملایم
تینا
11 بهمن 90 14:44
الهی ... چه ناز شدی خوشگل خانوم حموم که رفتی حسابی خوردنی شدی
مامان نخودی
11 بهمن 90 16:06
به به عافیت باشه خاله جون
ایول سشوارم میکشییییییییییییییی؟
ماشالا خیلی خوردنی شدی پرنیاااااااااااااااااااااا


مرسی خاله جون
گلاره
12 بهمن 90 22:10
من قربون اون چشات برم خالههههههه
سحر
13 بهمن 90 13:57
ای جونمممممممممممم، بوس واسه اون چشای قشنگت
شایلان
14 بهمن 90 2:05
وای عزیزم ماشااله مثل ماه شده با اون موهای فرفریش اصلا فکر نمیکرده موهاش فر باشه . ماشاله به چشماش خوبه دیگه 20 سالش نشده رو هوا میبرنش براش اسفند دود کن حتما البته چشمام شور نیست ولی خیلی ناززززززززززززز شده یه بوس گنده اش بکن


مرسی شایلان جونم
مامان رادمهر
14 بهمن 90 16:44
آخی چه موهای مشکی و ناز و فرفری داره ماشااله چه پر پشت هم هست . اسپند یادت نره براش دود کنی ، مامی جونش


چشمم
زهرا مامان مه سما
28 بهمن 90 0:13
وای خدا فدای موهای بدون سشوارت خاله جون