پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

من و دلبندم

سونوگرافی پنجم

1390/8/10 23:10
نویسنده : مامی مائده
619 بازدید
اشتراک گذاری

امروز برای بار پنجم وقت سونوگرافی داشتم. بابا علی چون سر کار بود نتونست همرام بیاد واسه همین مامان سهیلا همرام اومد و بابا مرتضی زحمت بردن و اوردن مارو کشیدن. خانم دکتر با حوصله فراوون همه چی رو چک کرد و خداروشکر همه چی خوب بود عزیز دلم. من یه کم از بابت وزنت نگران بودم که اونم خداروشکر خوب بود. تو هفته 36، 2700 گرم بودی. اخ قربون اون قد و بالات بشم مننننننننن ماچماچماچ

 

بعدازظهرم که بابایی از سر کار برگشت رفتیم پیش دکترم تا جواب سونو رو نشونش بدیم و ویزیت هفتگی انجام بشه. اونجام دوباره صدای قلب نازت رو شنیدم و کلی کیف کردم. دکتر از همه چی راضی بود و واسه 10 روز دیگه بهم وقت داد که دوباره برم پیشش و وقت به دنیا اومدن شما رو هم 29 ابان انتخاب کردیم. وای یعنی دقیقا 19 روز دیگه میتونم ببینمت؟؟ این 19 روز واسه ما چقد میخواد طول بکشه خداااااااااا میدونه خیال باطل بی صبرانه منتظر دیدن روی ماهت هستیم عزیزم ایشالا صحیح و سلامت پا به این دنیا بذاری دخترکم قلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

تینا
10 آبان 90 23:52
سلام ... دختر داشتن نعمتیه که خدا فقط به کسانی میده که خیلیییییییی دوستشون داره اینو وقتی به دنیا اومد بهتر میفهمی عزیزم
bahareh
11 آبان 90 0:07
khob khodaro shokr asisam ke hamechi roberahe. ma dg faghat mishinim montazere nini topoli. boos boos


مرسی عزیزم
فاطمه
11 آبان 90 12:40
وای الهی دیدی گفتم مائده جون واسه وزنش نگران نباش پس آبان ماهی شد پرنیا جون
به سلامتی این 18 روزم
زودی تموم میشه عزیزم


مرسی گلم
مریم مامان عسل
11 آبان 90 16:15
سلام مائده جون. خدا رو شکر که همه چیز خوبه. خیلی برات خوشحالم. منم احتمالا 30 آبان میرم واسه سزارین. فردا هم وقت دارم برای آخرین سونو. توروخدا واسه منم دعا کن که همه چیز خوب باشه. آخه توی سونو قبلی وزن عسلی یکم کم بود. نگرانم


سلام عزیزم ایشالا که مشکلی نداشته باشی و همه چی خوب پیش بره.
مامان آرین
12 آبان 90 11:51
بفرمایید توی وبلاگمون با یه پست خوشمزه پذیرایی بشین


كاكل زري يا نازپري
12 آبان 90 21:43
سلام مائده جونممممممممممممم واي خيلي ذوق زده شدممممممممممممممم خوشگل خانوم داره از راه ميرسههههههههههه واي خدا انشاالله همه چيز به خوبي پيش بره امروز چند تا خبر اين طوري شنيدمممممم خدا همه ني ني هارو حفظ كنه بوووووووووووووووس


بوسسسسسسسس
مامان مریمی هانا
12 آبان 90 22:47
به سلامتی.. ایشالا دوران مونده رو به سلامتی طی کنی


مرسی عزیزم تو هم همینطور
مامان الهام
14 آبان 90 18:11
به سلامتی خوش به حالت مائده جون شما زودتر نی نی تون رو می بینید دخمل من 20 آذر میاد


ایشالا زودتر میگذره و شما هم نی نی تو میبینی عزیزم
منا مامان الینا
14 آبان 90 21:01
سلام مائده جون
خدا رو شکر که نی نی داره تپلی میشه
راستی چرا یه دو روز دندون رو جیگر نمیذاری تا دخملیت هم آذری بشه؟


میترسم واسه بچم خطرناک باشه بعدشم دوست دارم زودتر ببینمش اخه
دانیال
20 آبان 90 15:21
9 روز دیگه صبر کنی از دست این مامانت راهت میشی