پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

من و دلبندم

جشن سیسمونی

1390/8/9 16:20
نویسنده : مامی مائده
3,830 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم قلب مامانی باز با یه مطلب جدید اومد نیشخند

 

بالاخره تونستیم جشن سیسمونیت رو دیروز 90/8/8 برگزار کنیم. من واسه شهریور ماه برنامه ریزی کرده بودم ولی خاله ی مامان سهیلا به رحمت خدا رفت و واسه همین جشن شما حدودا دو ماه به تعویق افتاد.

 

از روز قبلش مامان سهیلا اومد اونجا و زحمت بیشتر کارارو کشید. دستش درد نکنه ماچ البته منم بیکار نبودم سعی میکردم همه چی قشنگ و خوب باشه و هی از خودم ایده می دادم. اخر مطلب یه چند تا عکس واست میذارم نیشخند

بعدازظهر مهمونا یکی یکی از راه میرسیدن و از بارون سیل اسایی که چند روز در حال باریدن بود ابراز شگفتی میکردن niniweblog.com خلاصه زدن و رقصیدن و ما هم ازشون پذیرایی کردیم. از اتاق شما هم دیدن کردن و گفتن همه چی عالیه خیال باطل

 

جا داره اینجا از بابا علی هم تشکر کنیم که روزای قبلش خیلی به مامانی کمک کرد ماچقلب

 

خب اینم چند تا عکس از خلاقیتای مامانی مژه

کیک پوشک

1

 

 

 

گیفتایی که به مهمونا دادیم

2

3

 

تزیین دیوار

4

 5

 

سالاد اولویه به سلیقه مامان سهیلا

6

 

ژله گل و اکواریوم

7

 

8

 

جای قاشق و چنگال

9

 همه این کارارو به عشق تو انجام دادم دخملکم دوستت دارمممممممممم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مامان ابوالفضل
9 آبان 90 18:54
وای عالی بود عالی
خوش به حال پرنیا جون با داشتن مامانی با این همه خلاقیت و ذوق
واقعا خسته نباشین هم شما و هم مامان سهیلا


خیلی ممنون عزیزم
خانومی
9 آبان 90 19:34
عزیزم همه چی عالی بود...مبارک باشه..به سلامتی و دل خوش


مرسی گلم
مامان آرزو
9 آبان 90 20:12
مبارک باشه مائده جونم خوشبحال پرنیا کوچولو با این همه احساس مادرنه


قربونت
مریم مامان عسل
9 آبان 90 23:25
سلام خانومی. مرسی که به وبلاگ نی نی ما هم سر زدی. خیلی خوش سلیقه هستی. جشنتون عالی بوده. انشا.. پرنیا جونم سالم بیاد بغلت.


ممنونم عزیزم
مریمی مامان هانا
9 آبان 90 23:34
مبارکه ایشالا پرنیا جون بیاد یه جشن به مناسبت ورودش بگیری .... مبارکه


مرسی عزیزم
بابای مهرسا
9 آبان 90 23:48
عالیه موفق باشید
سحر مامان آراد
10 آبان 90 0:21

دست مامان سهیلا و مامان مائده درد نکنه
پرنیا جونم کی میایییی خاله؟؟؟؟؟


ایشالا 3 هفته دیگه خاله جون
فاطمه
10 آبان 90 0:23
وای خدای من چه قدر جالبه آفرین مامان پرنیا به این سلیقت

مبارکا باشه مائده جونی



مرسی فاطمه جونم
منامامان الینا
10 آبان 90 9:16
سلام عزیزم
خسته نباشید مامان خوش ذوق و سلیقه
خوشبحال پرنیا که مامان به این گلی داره
انشالا تا سه هفته دیگه جشن روزگی دخملمون را بگیری
راستی میخوای طبیعی زایمان کنی؟

من از اون ژله گل و آش و سالاد اولویه اش هوس کردم آخه تو نمیگی اینجا مامانهای نی نی دار میان هوس غذاهای خوشمزه ات را میکنن ازین عکسا میذاری

مائده جون دستور ژله گل را میشه به منم بگی؟


اخ ببخشید عزیزم. نه من سزارین رو انتخاب کردم. ژله گل رو اول ژله رو ریختم تو قالب بعد که خودشو گرفت خامه و شیر و رنگ مجاز خوراکی (قرمز و زرد) با هم مخلوط کردم و به وسیله سرنگ دونه دونه توش تزریق کردم که به صورت گل دراومد. ژله هم الوئه ورا انتخاب کردم چون بی رنگه و گل توش خودشو بهتر نشون میده
نازی
10 آبان 90 16:07
مبارکه
مامان الهام
10 آبان 90 20:27
به به چه خوشکل و چه مامان باسلیقه ای داره پرنیا جون . ایشالا جشن تولدش ،جشن دانشگاه رفتنش ،جشن عروسیش رو براش برگذار کنید


مرسی عزیزم
bahareh
11 آبان 90 0:06
vooooooooooooooy che bamaze. dasse maman maedeye khalagh nadarde. boos boos vase mamanio nini topoli


قربونت برم بهاره جون
مروارید مامان آوا
11 آبان 90 0:54
وااااااااااای چه مامان با سلیقه ای عجب جشنی بوده جای ما خالی بوده حسابی


لطف داری عزیزم
مریم مامان پندار
12 آبان 90 19:58
مبارکه بابا من جاموندم نه خوراکی بهم رسید نه گیفت . پرنیا جون مبارکت باشه خوش بحالت که مامانت اینقدر باذوقه عزیزم دوستت دارم


برات گیفت کنار گذاشتم مریممممممممم
كاكل زري يا نازپري
12 آبان 90 21:48
الهي چه با سليقه قوربونت برمممممممم انشاالله جشن عروسي شو بر پاكنييييييي


مرسی گلم
فریده
16 آذر 90 13:01
سلام
عکس سیسمونیتو میشه بذاری


سلام عکساشو تو مطالب قبلتر گذاشتم