پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

من و دلبندم

خوش و بش 1

1390/6/20 23:47
نویسنده : مامی مائده
698 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان niniweblog.com

بالاخره بعد از مدتها امروز مشکل اینترنتم حل شد niniweblog.com البته گوش شیطون کر نیشخند

اومدم بگم که خداروشکر جواب ازمایش دیابتمو به خانم دکتر نشون دادمو ایشون گفتن که مشکلی نیست و همه چی خوبه 

مامانی 2 کیلو دیگه اضافه کرده بودم niniweblog.com

این روزا خاله عارفه نمیذاره تنها باشم یا منو به زور خونه بابایی نگه میداره یا اون میاد پیشمو منم کلی بهش عادت کردم و امروز بیشتر از 4 ساعت نیست که برگشته خونه ولی دلم کلیییییییییییییی واسش تنگ شده تو رو هم حسابی لوس میکنه با نازکشیندناش. اخ قربون هردوتون بشم مننننننننن قلبقلب

روز پنج شنبه اولین خاله نی نی سایتی نی نی شو به دنیا اورد و ما خاله ها از شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدیم. واسه مریم و پندار عزیز ارزوی سلامتی میکنم قلب

من و بابایی کم کم داره طاقتمون واسه دیدن و بوسیدن و بغل کردنت تموم میشه. خیلی دوستت داااااااااااااااااااریم عزیزم ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (22)

مامان الهام
21 شهریور 90 7:49
سلام عزیزم
این روزهاٰ، روزهای پر از انتظاری هست خیلی سخته که اینقدر منتظر باشی و لحظه شماری کنی، درکت میکنم


واقعا همینطوره
سحر
21 شهریور 90 9:06
مائده جونم ایشالا به سلامتی دخمل گلتو بغل بگیری
خاله عارفه
21 شهریور 90 11:08
قربونت بشم اجی جونم ایشالا که عسیس دلم به سلامتی به دنیا بیاد تنها آرزوم همینه


خدا نکنه عزیزم، دوستت دارم
منامامان فینگیلی
21 شهریور 90 11:47
سلام مائده جون
خوبی عزیزم
خدا رو شکر که انترنتت رو براه شد دیگه باید تنبلی رو کنار بذاری و اینجا رو با نوشته ای قشنگت قشنگتر تر کنی!
چه خوب که آزمایش دیابتت خوب بود
من امروز عصر نوبت دکتر دارم دعا کن واسم مائده جون


ایشالا که نتیجه تو هم خوب میشه عزیزم
مروارید مامان آوا
21 شهریور 90 14:10
کم پیدایی مامان مائده خدا رو شکر که همه چیز خوبه عزیزم
مامان ابوالفضل
22 شهریور 90 22:11
الهی شکر ایشاالله تو هم به موقع پرنیا جون و توی بغلت می گیری و کلی از داشتنش ذوق می کنی بوسسسسسسسسسسس
مامان آرین
23 شهریور 90 2:05
سلام عزیزم ، خدا رو شکر که همه چیز خوبه . مواظب خودت و دخملکت باش
مامان آریا
25 شهریور 90 11:15
بابای مهرسا
25 شهریور 90 23:42
انشالله نی نی شما صحیح و سالم به دنیا بیاد. ممنون که به وب من سر زدید
منامامان الینا
26 شهریور 90 12:15
سلام مائده جون
خوبی عزیزم؟
اوضاع و احوالاتتون چطورن؟
حتما الان دیگه این دخملی حسابی بزرگ شده و تکون تکون میخوره نه؟
بنویس دیگه الان یه هفته ای شد نیستی!
راستی اسم جدید دخترم چطوره؟


سلام عزیزم اره دیگه حسابی شیطونی میکنه دخملی. چشم میام مینویسم. تو وبلاگت نظر میذارم الان
مریم مامان پندار
26 شهریور 90 13:46
خوبه که اینتر نت وصل شد خدا رو شکر که ازمایش موردی نداشت ان شلله به زودی زود پرنیا خانوم تشریف فرما میشن
الهام مامان موعود
27 شهریور 90 4:09
سلام مائده جان وبلاگت قشنگ بود ولی بگم مامان شدن سختیای خودش و داره الان که دارم اینا رو برات می نویسم ساعت 4 صبحه چون این کوچلو برنامه خوابمو بهم زده و شبا دیگه خوابم نمی بره ان شا, اله کوچولوت صحیح و سالم به دنیا میاد


مرسی دخترعمه که سر زدی. اره میدونم ولی خب اینا همه به شیرینیش میارزه
كاكل زري يا نازپري
27 شهریور 90 21:52
سلام مامي مائده چطوريييييييييي پرنيا جون دماغش چاقه؟ خوشحالم كه همه چيز روبه راهه


خداروشکر آره. مرسی که سر میزنی
مامان آرین
30 شهریور 90 12:00
یه سوال دارم، اگه ممکنه به وبلاگ آرین برید و نظر بدین
مامان نی نی گولو
1 مهر 90 0:45
سلام عزیزم از این که همه چیز خوب و نرمال هست خیلی خوشحال شدممواظب خودت باش انشاالله به سلامت دخمل گلت دنیا بیاد


ممنونم عزیزم
مامان مریمی
1 مهر 90 23:13
دیگه راهی نمونده تا پایان...
مامان نی نی گولو
3 مهر 90 18:35
منامامان الینا
4 مهر 90 9:44
سلام مائده جون خوبی مامانی؟ پرنیا جون خوبه؟ از تکونهای دخملیمون بازم واسمون بنویس
کاکل زری یا ناز پری
4 مهر 90 12:56
قوربونت برم چرا فرستادما همین امروز فرستادم دوباره برات میزارم


ولی به من که هنوز چیزی نرسیده
مریم مامان پندار
5 مهر 90 21:59
سلام یه وقت نیای مطلب بذاری ها خطر داره حسنننننن بعد به من میگه دیر به دیر مطلب میزاری


اخه تو پندارت اومده باید همه اش عکس بذاری ازش. من خبر جدیدی ندارم
مامان عسل
6 مهر 90 16:47
http://asalkhanoom.niniweblog.com/ نی نی های ما همسن هستن. من شما رو با اجازه لینک میکنم. شما هم اگر مایلی لینکم کن
مامان نی نی گولو
8 مهر 90 16:49
سلام عزیزم کم پیداین ؟ خبر جدید ؟ ما منتظریم