پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

من و دلبندم

سونوگرافی سوم

1390/6/10 20:01
نویسنده : مامی مائده
767 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترکم قلب

این چند روزه من و بابا و مامانی مشغول خریدن کردن واسه شما بودیم قشنگم.

تقریبا بیشتر چیزاتو خریدیم و فقط چندتا خرده ریز مونده که وقتی همه اش تکمیل شد از همشون عکس میذارم واست.

روز یکشنبه (6/6/90) با مامانی و خاله عارفه رفتم سونوگرافی چون دلم واسه دیدنت یه ذره شده بود. بابایی چون سرکار بود نتونست بیاد و خاله جونیت واسه دیدنت کلی ذوق و شوق داشت. اخه اولین بار بود که میخواست تو رو ببین.

اقای دکتر همه چیتو بررسی کرد و گفت خداروشکر هیچ مشکلی نداره و دخملتون صحیح و سالمه. نیم وجبیه مامان اگه همه اش 20 گرم دیگه اضافه داشتی دقیقا میشدی یک کیلو ای جااااااااااااانم مامانی قربون اون قد و بالات بشه الهیییییی ماچ

روز سه شنبه (8/6/90) هم رفتم ازمایش دیابت بارداری دادم و به خاطر تعطیلات جوابش یه مقدار دیر میاد. امیدوارم مشکلی نداشته باشم. خیلی از مامانا گفته بودن که بعد از خوردن گلوکز ممکنه حالتون بد بشه چون اولا که ناشتا هستین و دوم اینکه خیلی خیلی شیرینه ولی من که خوردم شیرینیش اذیتم نکرد و حالمم بد نشد خداروشکر.

این روزا دیگه تکونات حسابی محکم و پشت سر هم شده و گاهی اوقات مامانو از خواب ناز بیدار میکنی. میدونی که مامانی عاشق این شیطونیاته پس تا میتونی شیطنت کن عزیز دلم.

تو ماه مرداد که رفتم دکتر از اول بارداری 7 کیلو اضافه کرده بودم و الان 60 کیلو هستم. باورم نمیشه وزنم به این حد رسیده باشه آخه من همیشه نسبت به هیکلم حساس بودم و مراعات میکردم ولی الان دیگه فقط تو واسم مهمی. برای همین همه چی میخورم تا دخملمون سالم باشه و تپل مپل بشه. ایشالا وقتی به دنیا اومدی مامانی هم یه برنامه میریزه تا سریع به وزن سابقش برگرده.

من و بابایی هر روز بیشتر از دیروز مشتاق دیدارت میشیم عزیزم. بدون که خیلیییییییییییییییییییی دوستت داریم عشقممممممممممممممم قلبماچقلبماچقلبماچقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان نی نی طلا
10 شهریور 90 21:36
انشاالله همه چیز به خوبی پیش بره عزیرم مواظب نینی گولو باشین
کاکل زری یا ناز پری
12 شهریور 90 11:40
خوشحالم که همه چیز خوبه عزیزم. انشاالله روز های باقیمانده هم به همین خوبی سپری میشه
منا
12 شهریور 90 12:20
سلام مائده جون
عیدت مبارک عزیزم
انشالا سال دیگه این موقع یه دختر تپل مپل خوکل و ناز کنارت نشسته باشه
منکه هر روز میگم سال دیگه دختر اینقده داره اینکارو میکنه و اوووووو با عشق به اونروزهای خوبی که داره میاد اینروزها رو میگذرونم!

قربونت عزیزم مرسی

مامان الهام
12 شهریور 90 12:32
ایشالا به خوبی و خوشی و سلامتی نی نی کوچولوی شما هم بدنیا بیاد و شادی زندگیتون رو دو چندان کنه
سحر
12 شهریور 90 14:12
سلام منم مشتاق دیدن وسایل پرنیا جونم
مامان آریا
12 شهریور 90 18:28
ایشالله نی نی تون خیلی به موقع وسلامت بیاد تو بغلتون
erica
14 شهریور 90 14:33
چه وب نازی داری


مامان ابوالفضل
14 شهریور 90 15:40
سلاممممممممممممممممم مبارکه چه حس خوبیه برات آرزوی موفقیت دارم اصلا نگران وزنت نباش بعد از زایمان نزولی کم می شه خیلی سریع مراقب گل دخترمون باش
سارا جووووووون dokhtar amoooot
14 شهریور 90 17:11
سلام از قول منم پرنیاجون رو ببوس بهش بگو دوستش دارم خیلی زیاد


wow ببین کی اومده. مرسی که سر زدی اونم تو رو خیلی دوست داره عزیزم


مریم مامان پینگیل
14 شهریور 90 23:18
الهی همه چی تا اخر همینطور خوب پیش بره پرنیا رو ببوس
یه پسر خوب
15 شهریور 90 1:07
به سلامتی همه ی مامانای دنیا
مامان نی نی گولو
17 شهریور 90 12:25
سلام عزیزم به سلامتی مبارک نی نی گولوت باشه وانشاالله مسافر کوچولومون سلامت دنیا بیاد غصه اضافه وزن رو نخور عزیزم منو ببینی چی می گی الان 72 شدم اما اشکالی نداره برای سلامتی نی نی هامون باید تغذیه خوب داشته باشیم بدون رژیم
مامان نی نی گولو
20 شهریور 90 19:21