پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

من و دلبندم

اتاق دخملی

1390/5/19 19:10
نویسنده : مامی مائده
1,063 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگی مامان شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے

مامانی رو ببخش که دیر به دیر میام آخه اینترنت خونه یه هفته ای میشه که قطعه و دیگه ازش ناامید شدم. کلی پیگیری کردم و آخرش میگن که خطتون مشکل داره و نمیتونن بفهمن که مشکلش از کجاس عصبانی منم فعلا تو فکره وایمکسم.

 

niniweblog.com

خب بریم سراغ کارایی که مامانی و بابایی به کمک بقیه تو این مدت انجام دادن niniweblog.com

شنبه هفته گذشته یعنی 8 تیر بابا محسن (بابای مامانی) زحمت کشید و درای اتاقتو به علاوه بقیه درها رنگ کرد که اتاقت خوشگلتر بشه. بابا محسن دو سه روز، آخر وقت میومد و مشغول به کار میشد. من و شما هم رفته بودیم خونشون که اینجا بوی رنگ اذیتمون نکنه. دست مامانی و بابایی درد نکنه واقعا که این همه هوامونو دارن niniweblog.com

بعد از چهار روز به همراه بابایی و خاله عارفه برگشتیم و کل خونه رو تمیز کردیم و موکت اتاقتم پهن کردیم. این کارا اصلا مارو خسته نمیکنه چون همه اشو به عشق تو انجام میدیم عزیزم قلب

آخر هفته هم رفتیم پیش کامران جان (پسردایی مامان) و پرده اتاقتو سفارش دادیم و ایشون زحمت کشید روز دوشنبه (17 مرداد) اومد و پرده رو نصب کرد. واقعا دستش درد نکنه خیلی قشنگ شده گلم. چون کاغذ اتاقت طرح دار بود ترجیح دادم از پارچه ساده و غیرعروسکی استفاده کنم که خیلی شلوغ نشهniniweblog.com

اینم عکسش

http://www.irupload.ir/images/kbpc8mxo4apok45lma8.jpg 

niniweblog.com

دیگه یواش یواش همه چی داره واسه اومدنت آماده میشه خوشگلم niniweblog.com تا الان نصفه بیشتر راهو با هم پشت سر گذاشتیم (هفته 25). احساس میکنم خیلی زود گذشت. چون تو فرشته کوچولو اصلا مامانی رو اذیت نکردی و یه دنیا شادی بهم دادی. از طرفی بابایی هم کلی هوامو داره و نمیذاره زیاد تو خونه کار کنم. از قبل فکرشو میکردم که دوران بارداری راحتی داشته باشم و خداروشکر تا الان که اینطوری بوده niniweblog.com

راستی یادت نره که من و بابایی عاشقونه دوستت داریم و بی صبرانه منتظر اومدنتیم عزیزم 

niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

زهرا مامان مه سما
20 مرداد 90 7:49
خیلی قشنگه اتاق دخملی ایشالله زود زود تخت و کمد هم بزارید بعد ما عکسشو ببینیم کیف کنیم


مرسی گلم
کاکل زری یا ناز پری
20 مرداد 90 9:34
چه عجب مائده خانم بابا دلمون تنگ شده بود. اتاق این فسقلی محشر شده آفرین به این سلیقه. این روز ها بیشتر استراحت کن عزیزم
مروارید مامان آوا
20 مرداد 90 9:46
نمی تونم عکسشو ببینم گریهههههه
من عکس می خوام


مروارید مامان آوا
20 مرداد 90 10:00
الان تونستم بالاخره عکسو باز کنم واااااای چه اتاق شاد و خوشگلی شده هروقت تخت و کمد رو هم گذاشتید حتما عکی بذار عزیزم
مبارکش باشهههههه


مرسی عزیزم. چشم حتما
سحر
20 مرداد 90 10:27
پرنیا جونم مبارکت باشه خاله مائده جون خوش سلیقستااااااااااااا ایشالا به خوشی روزگار سپری کنی
مامان آرزو
20 مرداد 90 12:21
خیلی خیلی خوشگل شده مایده جون مبارکت باشه عزیزم
مامان آرین
20 مرداد 90 13:36
خسته نباشی مائده جون،ایشالا به سلامتی
bahare
21 مرداد 90 11:11
وااااااااااای اتاق نی نی چه خوشمل شده مائده. خوش به حالش. خسته نباشید عسیسم. مباسب خودتون باشید


مرسی گلم
مامان نی نی گولو
21 مرداد 90 12:19
سلام مبارک باشه خیلی ناز شده خوشحال می شم با هم تبادل لینک داشته باشیم
منا مامان درسا
22 مرداد 90 11:48
سلام مائده جون
تا حالا که همه چی دخترکمون با سلیقه و قشنگ بودن مبارکش باشه عزیزم
ایشالا این چند ماه رو هم به سلامتی تموم کنی و عکس پرنیا جون را توی اتاق خوشکلش اینجا بذاری


مرسی عزیزم
مریم مامان پینگیل
23 مرداد 90 10:39
سلام به به دست مامای مائده درد نکنه خیلی قشنگ شده مبارک باشه به سلامتی و تندرستی استفاده کنه پرنیای خاله


مرسی مریم جون
مامان نی نی گولو
23 مرداد 90 16:43
سلام عزیزم ممنون از لینکت منم با افتخار لینکتون کردم
مامان ویانا
27 شهریور 90 0:44
سلام عزیزم خودت کی میایی تو تخت خوابت ما منتطریم پیشاپیش می بوسمتتتتتتتتتتتتتتتتتت به ما هم سر بزنید خوشحال می شیم