پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

من و دلبندم

دومین بهار زندگی

1392/1/17 16:45
نویسنده : مامی مائده
1,726 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم عیدت مبارک ماچ سال 91 هم با همه خوشی ها و سختیهایی که برای ما داشت مثل برق و باد به پایان رسید. امیدوارم سال 92 برای همه ایرانی ها بهتر از سالهای گذشته باشه.

ساعت 14:31:56 روز چهارشنبه 30 اسفند ماه وارد سال 1392 شدیم. همیشه لحظه تحویل سال رو دوست داشتم ولی وجود تو باعث شده این دو سال اخیر واسم شیرین تر هم بشه خیال باطل

این مطلب رو بیشتر اختصاص میدم به عکسایی که اخیرا ازت گرفتم تو مطلب بعدی میام از کارها و پیشرفتهایی که داشتی واست مینویسم.

 این عکسها مربوط میشه به اسفند ماه که اون موقع فرصت نشد بیام بذارم. یه خانه بازی نزدیک خونمون پیدا کردم که هر وقت فرصت پیدا کنم میارمت تا بازی کنی و تو هم حسابی خوشت میاد و سرگرم میشی.

اینجا خاله هم هوس کرده یه ذره بپر بپر کنه نیشخند

1

من موندم این پله های سرسره رو برای چی گذاشتن؟ متفکر

2

3

4

 

 بقیه عکسها در ادامه مطلب

 

بابایی امسال اصلا مرخصی نداشت اون ساعاتی از روز رو هم که خونه بود به دید و بازدید میگذروندیم تا اینکه باباجون اینا تصمیم گرفتن برن مسافرت به اصرار اونا من و تو هم همراهشون رفتیم و مجبور شدیم بابایی رو تنها بذاریم. این اولین سفر هوایی بود که تجربه میکردی مقصدمون هم جزیره زیبای کیش بود. خود من هم اولین بار بود که به کیش میرفتم واسه همین حسابی بهمون خوش گذشت. 

 به آفتاب تابان جزیره عادت نداشتی و قیافه ات این شکلی می شد نیشخند

2

 آب انبار

1

درخت سبز

3

شهر زیرزمینی کاریز

4

5

6

کشتی یونانی که از بقیه جاها شلوغ تر بوددددد

 

6

منزل پسرعمه ام میثم جان که تو این چهار روز حسابی بهش زحمت دادیم

7

باز شوماخر بازی دراوردی توووو

8

 

7

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

گُـ لـ ی
17 فروردین 92 22:07
مامی وانیا
17 فروردین 92 23:54
عزیزم ایشالاه همیشه شاد و سرحال ببینیمت عیدتم مبارک
صفورا مامان آوا
18 فروردین 92 10:29
واااااااااای خدا فداش بشم که روز به روز داره شیرین تر و خوشگل تر میشه من اگه آوا همچین موهایی داشت از ذوق میمردم
خانمی
18 فروردین 92 10:39
خیلی عکساش قشنگ بود عالــــــــــــی
مامان آناهیتا
18 فروردین 92 15:44
سلام عزیزم سال نو مبارک عکس هی گل دخترتون مثل همیشه قشنگ
مریم مامان پندار
18 فروردین 92 18:11
وای خدا جونم نگاه کن این عزیز دلم رو خیلی ناز تر شدی مثل مامانت شدی خاله جونم سفر خوش گذشت؟ الهی که سالی خوب در پیش رو داشته باشی
روشا مامان ساینا
18 فروردین 92 18:35
وای منم غش کردم برای موهاش .. آرزو میکنم سالی خوب و خوش و پر از موفقیت داشته باشی میبوسمت خوشمل خانوم
سهیلا
20 فروردین 92 1:28
عزیزم قربون ژستات برم ایشالله همیشه بری مسافرت و کلی کیف کنی
ازاده مامان هانا
20 فروردین 92 1:36
همیشه به سفر عزییییییییییییییییزم دلم بزات تنگ شده بود یه خیلییییییییییییییی... سال نوت مبارک نفسمم
نیر
20 فروردین 92 5:40
سال نو مبارک عزیزم خیلی با نمکی از بچه هایی هستی که بیرون ببینم یه ماشالله بهش میگم چشم ازش بر نمیدارم تا سیر بشم
زهرا مامان مه سما
20 فروردین 92 7:34
ووووووووووووییییییییی بخورمت من که اینقدر ماه شدی ولی قشنگ شیطنت از چشات میباره ایشالله همیشه به سفر و گردش باشی عزیزم
حدیث
20 فروردین 92 15:39
قربون قد و بالاش معلومه که حسابی خوش گذروندی همیشه به سفر عزیزم سال نوت هم مبارک
گـُ لـ ی
20 فروردین 92 16:54
آرامـش؛ نـبودن جدال نیست .. تـجربهـ حُـضور "خـداسـت" .. همـیشهـ برایت آرزوی آرامـش دارم ..
مریم مامان عسل
20 فروردین 92 16:54
ای جونممممممممممممممم
سال نو خوبی داشته باشید عزیزای من.
مائده جون بدجور به هوسم انداختی برم کیش با این عکسا.
منم فقط یک بار رفتم اونم واسه ماه عسلمون.
باید عسلو ببرم این بهشت کوچولو رو ببینه.
همه ی عکسای پرنیا جونم خیلی ناز شده مخصوصا اونی که داره با دست گلدونو نشون میده.
پارک دلفین ها هم رفتید؟؟
بلیتش الان چقدر شده آیا؟؟؟
سه سال پیش 50000 تومن بود
پرنیا خاله دوستت دارم.
قربونش بشم عروسک خاله مریم


ممنون عزیزم همیشه لطف داری به ما. نه اونجا نرفتیم ایشالا دفعه بعد
گـُ لـ ی
24 فروردین 92 12:29
ﮔﻮﺷﻬآےخـבا پر از آرزوست وَ בستهآیش پر از معجزه .. آرزویی بکن؛ شآیـב بزرگترین آرزویت کوچکترین معجزه ے خداونـב باشـב ..
bahareh
24 فروردین 92 19:41
ای وااای عزیزم چه شیرینه این بچه. اون عکس چهارمیه و اونی که پشت فرمونه خعلی باحاله. بووووووووووس
سحرناز
27 فروردین 92 0:44
ای جانم چقدر ملوس شدی .سال خوبی داشته باشین
مامان آندیا
30 فروردین 92 21:10
به به چه خانم کوچولوی نانازی هزار ماشالا عزیزم ایشالا سال خوبی داشته باشی در کنار مامان بابای گلت
صبا مامان نیوشا
5 اردیبهشت 92 13:42
همیشه به سفر و شادی باشید با خوشکل خانومتون
مائده(ني ني بوس)
10 اردیبهشت 92 17:20
هميشه به گردش و تفريييييييح
زهره
23 اردیبهشت 92 19:39
چه دخمل نازی ........ عیدامسال ماهم کیش بودیم خداییش که عالی بود ....مخصوصا لب دریاش.