پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

من و دلبندم

تقویم 1392

1391/12/29 0:47
نویسنده : مامی مائده
1,359 بازدید
اشتراک گذاری

تقویم امسالتو یه مقدار دیر شروع کردم به طراحیش واسه همین روزای اخر نگران بودم که نکنه به موقع اماده نشه و تا دیروقت بیدار می موندم چون تو طول روز تو اصلا نمیذاشتی بشینم پای کامپیوتر

پارسال برات رومیزی درست کردم ولی انقدر خودشیفته تشریف داری روزی صدبار ورق میزدی عکساتو نگاه میکردی و ذوق میکردی. بعضی وقتام که چشم مارو دور میدیدی یه برگشو میکندی و پاره میکردی عصبانیمنم امسال تصمیم گرفتم تقویمتو دیواری درست کنم که از دست تو در امان بمونه نیشخند دادم عکاسی هر فصلو رو شاسی زد ابعاد 16 در 21 بعد با کنف به هم وصلشون کردم به نظرم بدک نشده

برای اینکه بتونم اپلودشون کنم خیلی حجمشونو کم کردم واسه همین بی کیفیت شدن ولی کار نهایی خوب از اب دراومده

دو سه بار اماده ات کردم که ازت عکس بندازم تو تقویم ازشون استفاده کنم ولی اینقدر وول میخوری و شیطنت میکنی که همه اشون خراب میشن منم بیخیال شدم و از همون عکسای قبلیت انتخاب کردم

1

2

3

4

5

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مریم مامان پندار
29 اسفند 91 0:41
عالیه عالی ماشالله به این دختر ملوس و تو دل برو و ماشالله به این مامان هنرمند و با سلیقه سال نو مبارک عزیزم
حدیث
29 اسفند 91 11:49
وای مائده جوووووووووونن
عالییی شده
مخصوصا که رو شاسی زدی و با کنف ....
افرین دوست با سلیقه من


ممنون گلم
مامانی وروجک
29 اسفند 91 23:04
دو قدم مانده به خندیدن برگ یک نفس مانده به ذوق گل سرخ چشم در چشم بهاری دیگر تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان یک سبد عاطفه دارم همه ارزانی تان . . . عید نوروز بر شما مبارک
خاله عارفه
30 اسفند 91 23:46
خیلی قشنگ شده اجی جونم من که بودم و میدیدم چقدر برای این تقویم وقت گذاشتی میفهمم چقدر زحمت کشیدی
اما حاصل زحماتت عالییییییییییییییی بود


مرسی خواهر گلم
زهرا مامان مه سما
1 فروردین 92 12:35
تقویمش خیلی قشنگ شده خسته نباشی عیدتون هم مبارک


مرسی عزیزم عید شما هم مبارک
کاکل زری یا ناز پری
1 فروردین 92 17:10
سال نو مبارک انشالله سال خوب داشته باشین عزیز دلم چه تقویم خوشکلی ماشااللهههههههه انشااله روزی با عکس عروسیش تقویم درست کنین


ممنون گلم
bahareh
3 فروردین 92 12:54
سلام مائده جونی. عیدت مبارک عزیزم. واااااای چقده باسلیقه ای تو دختر. خوش به حال این فسقلی. خیلی قشنگ شده. خسته نباشی خانوم. ایشالا سال شاد و سلامتی داشته باشی در کنار خانواده ت. بوووووس


مرسی بهاره جونم نظر لطفته. عید تو هم مبارک گلمممم
گُـ لـ ی
5 فروردین 92 12:53
چه ایده ی جالبی .. خیلی قشنگ شده ..
مامان نخودی
7 فروردین 92 2:59
مائده جون تقویمش عالی شده خانوم
خانمی
7 فروردین 92 12:04
تقویمت خیلی خوشگله
محمدرضا
7 فروردین 92 20:39
سال نو رو تبریک میگم مائده خانوم
تقویم زیبایی شده
هوس کردم یدونه درست کنم
البته من که بچه ندارم عکس نسیم رو میزارم
ولی اگرم داشتم بیشتر دوست داشتم عکس نسیم رو بزارم تا بچم رو
ایده خوبی هست برای کادوی امسال
با تشکر فراوان


خیلی ممنون سال نو شما هم مبارک باشه. بذار بچه اتون به دنیا بیاد اونوقت ببینم بیشتر دوست داری عکس کیو بذاری
منا مامان الینا
10 فروردین 92 9:59
سلام مائده جان
سال نو رو به تو و جوجه کوچولو و خانواده محترمت تبریک میگم و بهترینها را برات تو سال جدید آروز میکنم
آفرین به تو مامان با سلیقه و هنرمند تقویم قشنگی درست کردی
نمونه کار تقویم را از اینترنت گرفتی مائده جان؟


سلام گلم ممنون. سال نو شما هم مبارککککک
نه عزیزم خودم طراحی کردم
گلاره
15 فروردین 92 0:32
عیدت مبارک دوست خوبم. تقویم گل دختری هم خیلی قشنگ شده مبارکش باشه از طرف من ببوسش


مرسی عزیزم
صفورا مامان آوا
18 فروردین 92 9:29
به به چه تقویم قشنگی دست مامان هنرمند درد نکنه