پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

من و دلبندم

14 ماهگی

1391/10/28 1:01
نویسنده : مامی مائده
1,099 بازدید
اشتراک گذاری

14 ماهگیت مبارک عزیزترینم ماچ

این روزا ماشالا اینقدر شیطون شدی که من یکی واقعا کم میارم. تو طول روز وقتهایی که بیداری بخوایم حساب کنیم که چقدر ساکت و اروم نشستی شاید نیم ساعت نشه همه اش در حال قدم زدن، فضولی، ریخت و پاش و از همه مهمتر خرابکاری هستی. امروز یکی از قاب عکسای سه نفرمونو زدی شکستی عصبانی تو بالا رفتن از مبلها که استاد شدی از دور میدویی و میپری روشون خودتو میکشی بالا و شروع میکنی به راه رفتن بعد میای اون لبه لب وایمیستی تا قلب ما بیاد تو دهنمون بعد خودتو از پشت ول میکنی و ولو میشی روی مبل و هر هر میخندی خنده ما هم کاری جز خنده از دستمون برنمیاد نیشخند البته این کاراتم همچین بی خطر نیست مثل همین امروز که تو حالت خواب و بیدار بودم. پشتم بهت بود که دیدم از اون بالا افتادی پایین و کلی گریه کردی  نگات که کردم دیدم لُپت بدجور کبود شده ناراحت نمیدونم به کجا خورد که اینطوری شد الهی بگردمممممممم

وقتی شیر میخوای میای یقه امو میکشی تا بهت شیر بدم منم میگم برو بالشت رو بیار. سریع میری بالش رو میاری و سرتو میذاری روش تا بهت شیر بدم عسلکممممممم ماچ

اسامی خیلی از چیزا رو کاملا میفهمی. تا میگیم فلان چیز رو برامون بیار سریع میری میاری. ما هم کلی تشویقت میکنیم و دست میزنیم. یاد گرفتی دور خودت میچرخی بعد که سرت گیج میره میخوری زمین و غش غش میخندی نیشخند فقط نمیدونم چرا تو حرف زدن تنبلی متفکر تو طول روز برات کتاب شعر زیاد میخونم. اسامی میوه ها و پوشاک رو با عکساشون باهات کار میکنم ولی فقط گوش میکنی. تکرار نمیکنی.

کلمه هایی که میگی اینا هستن:

ماما

بابا

دَدَ

جیز = ییسسس

بِده = اِده

نه

این نه رو وقتی میگی سرتم همزمان تکون میدی نیشخند

غذا خوردنت خداروشکر بهتر شده. تو این هفته برای چکاپ میبرمت. این ماه نشد خیلی ازت عکس بگیرم  واسه همین این مطلب خالی از عکس میمونه ولی قول میدم مطلب بعدی دست پر بیام.

دختر قشنگم شاید گاهی اوقات من و بابایی از این همه شیطنت تو خسته بشیم و کم بیاریم ولی مطمئن باش با این کارات هر روز مارو عاشق تر از روز قبل میکنی. ادبیات خودم برای بیان حس درونم خیلی ضعیفه واسه همین از شعر استاد فریدون مشیری استفاده میکنم

ای نوازش تو بهترین امیدِ زیستن

در کنار تو

من ز اوج لذتی نگفتنی گذشته ام.

خوبِ خوبِ نازنین من

نام تو مرا همیشه مست می کند

بهتر از شراب،

بهتر از تمام شعرهای ناب!

نام تو، اگرچه بهترین سرود زندگی ست

من تو را

به خلوت خدایی خیال خود،

«بهترینِ بهترینِ من» خطاب می کنم،

بهترینِ بهترینِ من! قلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

نیر
29 دی 91 0:50
14 ماهگیت مبارک گلم
شعرت قشنگ بود مائده جونم


مرسی عزیزم
خاله عارفه
29 دی 91 11:59
وای اینقدر دیروز اون قابو از رو میز برداشتی و در رفتی و ما هی ازت گرفتیم اخرم زدی شیکوندیشششششش؟ افرین شیطون خالهههههههه
یاسمن مامان رادین
30 دی 91 12:46
قربووونت بشم با این شیطنت هات عزیزم.

مائده این روزا باید با 6 تا چشم مواظبشوون باشیم.

پرنیا جوونم دوستت دارم.منتظر عکسای جدیدت هم هستیم


اره واقعا
شلاله
30 دی 91 13:38
مباررررررررررررررررکه خوشگل خانووووووووووووم.
وایی مائده جون دلم واسش یه ذره شده.عکسشم بذار.
ای وای نه گفتنشو تصور میکنم قند تو دلم آب میشه


قربونت برم
خانمی
30 دی 91 14:14
14 ماهگیت مبارک خانوم کوچولو


مرسی عزیزم
مامان آناهیتا
4 بهمن 91 22:30
حدیث
5 بهمن 91 0:43
4 ماهگیت مبارک عزیزم
نمی دونم بلدی بخونی یا نه؟! آخه دلم می خواد جواب اس ام اس های پر از احساست و بدم


محمد
7 بهمن 91 14:45
شادباشید وسلامت
کاکل زری یا نازپری
7 بهمن 91 20:56
اخی چه زود 14 ماهش شد عسیسکممممم. مائده جون خوب حرف می زنه که این همه کلمه میگه لپاشو من بخورممممممممم که کبود شددددد
الناز مامان بنیا
9 بهمن 91 15:56
مبارکت باشه عزیزم
مریم مامان عسل
17 بهمن 91 17:17
14 ماهگیت مبارک خاله جون چه جالب عسلم به بده میگه اده!